STREAM-ОСВІТА ДОШКІЛЬНИКІВ
Thu
24
Nov
2022
23.11.2022р. на запрошення Марія Замелюк вихователь –методист «Дзвіночка» Наталія Шалда онлайн зустрілась з першокурсниками Заклад вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради.
Для майбутніх фахівців провела гостьову лекцію та познайомила з альтернативною програмою формування культури інженерного мислення в дітей передшкільного віку «STREAM - освіта або Стежинки у Всесвіт».
Попри все, життя продовжується, молоді люди здобувають освіту, а садочки України з нетерпінням чекають повного відновлення роботи і молодих, талановитих та перспективних фахівчинь.
Wed
17
Aug
2022
Педагоги нашого закладу продовжують ділитися практичним досвідом з організації освітньої діяльності за програмою “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”.
Знайомтесь з фаховим виданням видавництва «Шкільний світ» - Дитячий садок. Управління. №1 (113) /2022 та публікаціями педагогів «Дзвіночка»:
Наталія Шалда "STREAM - освіта: Потік інтегрованих занять" (стор.6 -9);
Наталія Шалда "STREAM - освіта: Проєкт освітньої діяльності своїми руками" (стор.10 -15);
Наталія Архіпова "Проєкт освітньої діяльності за напрямами STREAM - освіти - Кому і який міст потрібний? (стор.20 -25);
Людмила Зеленська "Проєкт освітньої діяльності за напрямами STREAM - освіти. Крап, крап, крап - хмаринка плаче" (стор.28 -31);
Тетяна Кузьміна "Проєкт освітньої діяльності за напрямами STREAM - освіта. Наші вправні малюки солодощі готують" (стор.32 -34).
Fri
10
Jun
2022
У фокусі червневого випуску журналу “Дошкільне виховання” (№ 6, 2022) - «ВЧИМОСЯ СПІЛКУВАТИСЯ». Серед актуальних і цікавих публікацій номера, ви знайдете літню освітню ситуацію за програмою “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт” для дітей старшої групи «Веселкові кольори літньої пори» (стор.32 -36) педагогів «Дзвіночка» Наталії Шалди та Юлії Кузьменко. Беріть розробку до роботи з малятами та перетворіть літню прогулянку на цікаву і захоплюючу діяльність.
Thu
02
Jun
2022
Зустрічайте травнево-червневий випуск журналу “Палітра педагога” № 5-6, 2022 . Тема номера «Літо для діток». Скористайтеся цікавими матеріалами і практичними розробками у роботі зі своїми вихованцями та беріть до роботи Освітню ситуацію «Хто це павутинку сплів і до гри нас запросив?» для дітей старшої групи за програмою “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт” виховательки «Дзвіночка» Валентини Бороденко на сторінках 21 – 25.
Thu
02
Jun
2022
Зустрічайте травнево-червневий випуск журналу “Палітра педагога” № 5-6, 2022 . Тема номера «Літо для діток». Скористайтеся цікавими матеріалами і практичними розробками у роботі зі своїми вихованцями та беріть до роботи цикл занять для дітей раннього віку педагогів «Дзвіночка» Наталії Шалди, Людмили Зеленської за темою «Як малята з дощиком подружилися» на сторінках 13 – 17.
Fri
20
May
2022
18.05.2022р. на запрошення МаріЇ Замелюк, кандидатки педагогічних наук, старшої викладачки кафедри теорії та методики дошкільної освіти Закладу вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради вихователь –методист «Дзвіночка» Наталія Шалда прочитала гостьову лекцію студенткам першого курсу за спеціальністю «Дошкільна освіта» за темою "STREAM – СУЧАСНИЙ НАПРЯМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ".
Fri
13
May
2022
Виходить друком травневий випуск журналу “Дошкільне виховання” №5, 2022. Знайомимось з публікацією виховательки «Дзвіночка» Валентини Бороденко. Для колег – цікава освітня ситуація для дітей середньої групи за альтернативною програмою STREAM – освіта, або Стежинки у Всесвіт «Таємниці знайомих предметів» на сторінках 24 -27. У фокусі номера — ГРА І ТВОРЧІСТЬ — найбільш природні для дошкільнят види діяльності.
Fri
06
May
2022
Нарешті прийшов друкований примірник, довоєнного випуску, журналу «Палітра педагога» №2/2022. Тема номера: STREAM-ОСВІТА: ЩО І ЯК. Саме в цьому журналі – наші, довоєнні, напрацювання і творчі знахідки за таким цікавим і актуальним напрямом в дошкільній освіті як STREAM. Знайомтесь та беріть до роботи: Педагогічна майстерня «Моделювання освітньої діяльності за напрямами STREAM», автор вихователька-методистка ЗДО №1 "Дзвіночка" Наталія Шалда. С. 11 – 17.
Fri
06
May
2022
Нарешті прийшов друкований примірник, довоєнного випуску, журналу «Палітра педагога» №2/2022. Тема номера: STREAM-ОСВІТА: ЩО І ЯК. Саме в цьому журналі – наші, довоєнні, напрацювання і творчі знахідки за таким цікавим і актуальним напрямом в дошкільній освіті як STREAM. Знайомтесь та беріть до роботи: Освітня ситуація для дітей середньої групи «Секрети рукавичок», авторка вихователька ЗДО №1 "Дзвіночка" Наталія Архіпова. С. 18 – 22.
Thu
05
May
2022
В журналі «Дошкільне виховання» №3-4 /2022р. оголошені результати щорічного конкурсу освітніх технологій.
До числа переможців КОНКУРСУ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ – 2021 ввійшла Наталія Шалда, вихователька –методистка ЗДО №1 «Дзвіночок» м.Шостка. – Проблемні запитання – імпульс для дослідження. Освітні ситуації для дітей усіх вікових груп. (Дошкільне виховання. №11/2021р.).
В час, коли невпинно звучать сирени тривоги по всій Україні, такі новини зігрівають, надають життєвої снаги, надихають на роздуми про мирні професійні справи, підсилюють впевненість в тому, що обов’язково, як і раніше, дитячі садочки наповняться радісним дитячим гомоном та щасливими сміхом дітей.
Thu
17
Feb
2022
«МАЛЕНЬКІ ТАЄМНИЦІ ЗНАЙОМИХ ПРЕДМЕТІВ АБО ЩО ІЗ ЧОГО ЗРОБЛЕНО?» Саме за такою темою з орієнтацією на специфічні принципи STREAM-освіти дошкільників, зокрема засвоєння знань в єдності зі способами їх отримання, здобутих шляхом спеціальних досліджень та сприйнятих різними аналізаторами 17 лютого 2022 року вихователька «Дзвіночка» Валентина Бороденко провела інтегроване заняття з дітьми середньої групи в рамках міського Фестивалю інноваційних занять.
Wed
09
Feb
2022
9 лютого 2022 року вихователька «Дзвіночка» Тетяна Кузьміна в рамках міського Фестивалю інноваційних занять провела у молодшій групі інтегроване заняття «ЧИ БУВАЄ НАСТРІЙ ТЕПЛИМ ВІД ХОЛОДНОЇ ЗИМИ?» за альтернативною програмою «STREAM - освіта, або Стежинки у Всесвіт» зі збереженням розвивальних акцентів: "Бачу", "Чую", "Відчуваю", "Граю", "Творю" .
Mon
07
Feb
2022
3 лютого 2022 року на запрошення ЦПРПП м. Нетішина Хмельницької області вихователь – методист «Дзвіночка» Наталія Шалда взяла участь в професійній спільноті «Дошкілля» на віртуальних посиденьках Центру професійного розвитку педагогічних працівників Нетішинської міської ради Хмельницької області «STREAM - освіта в умовах ЗДО: реальні можливості та успішний досвід» з презентацію досвіду колективу «STREAM - освіта в умовах ЗДО: досвід запровадження».
Tue
01
Feb
2022
Зустрічайте перший номер журналу "Палітра педагога" у 2022 році. На С. 17-19 до вашої уваги інтегроване заняття для дітей старшої групи "Якого кольору зима?" виховательки "Дзвіночка" Тетяни Гутянки. Різнопланова діяльність за програмою "STREAM - освіта, або Стежинки у Всесвіт" поглибить знання ваших вихованців про принади улюбленої пори.
Tue
01
Feb
2022
Зустрічайте перший номер журналу "Палітра педагога" у 2022 році та знайомтесь з новими публікаціями педагогів "Дзвіночка". Беріть до роботи конспект захопливого інтегрованого заняття для дітей молодшої групи "Чи буває настрій взимку теплим?" (С.14 - 16). Наталії Шалди та Тетяни Кузьміної . У цікавій дослідницькій діяльності за програмою "STREAM - освіта, або Стежинки у Всесвіт" малята пригадають всі радощі та приємні моменти зимової пори!
Wed
19
Jan
2022
18 січня 2022 року проведена друга дискусія на засіданні міської фокус-групи «STREAM-освіта дошкільників: міжпредметна інтеграція в освітній діяльності» для педагогів закладів дошкільної освіти громади.
Модератор заходу Наталія Шалда, вихователь-методист ЗДО №1 «Дзвіночок», зробила аналіз проведеного анкетування педагогів, акцентуючи увагу на основних принципах та розвивальних акцентах STREAM-освіти дошкільнят.
Учасникам фокус-групи були надані практичні рекомендації щодо розгортання освітньої ситуації з дітьми раннього віку на прикладі теми «Сніжинчині сюрпризи», підведені підсумки освітньої діяльності з наймолодшими дошкільниками та зроблені висновки.
Fri
31
Dec
2021
На завершення вагомих і приємних подій року, що минає, ще одна приємна новина для колективу «Дзвіночка»! Зустрічайте дванадцятий випуск журналу "Дошкільне виховання" з публікацією виховательки-методистки Наталії Шалди та виховательки Тетяни Кузьміної. До вашої уваги освітня ситуація «Світять весело в пітьмі ліхтарики й ліхтарі» для дітей середньої групи за програмою «STREAM - освіта, або Стежинки у Всесвіт» на С. 28- 31, «Дошкільне виховання» №12/2021.
Thu
16
Dec
2021
16 грудня 2021р.вихователька – методистка «Дзвіночку» Наталія Шалда взяла участь у Всеукраїнському педагогічному марафоні "Інновації в освітньому процесі ЗДО: педагоги, батьки, діти. Віночок освітніх програм українського дошкілля".
Дякуємо Катерині Крутій за визнання і довіру, за можливість з поміж 9 освітніх програм разом з Іриною Стеценко, Мар’яною Яцун, Інною Андрієнковою, Світланою Чілікіною презентувати дві програми кафедри дошкільної освіти ВДПУ.
Wed
15
Dec
2021
Саме за такою темою освітньої ситуації 15.12.2021р. у «Дзвіночку» закінчилась Методична панорама відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми (Engineering (інжиніринг): «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт».
Малюки з середньої групи «Чомусики» разом зі своєю вихователькою Олесею Забутною міркували над тим, як? і де краще? зберігати улюблені фотокартки? Щоб улюблені фото, за бажанням, зручно було споглядати і мамі з татом, і бабусі з дідусем, молодшим чи старшим братикам з сестричками або друзям.
Mon
13
Dec
2021
У «Дзвіночку» - підходить до завершення Методична панорама відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт».
14.12.2021р. естафету відкритого перегляду дослідницької діяльності ( Engineering (інжиніринг): в рамках Методичної панорами продовжила вихователька старшої групи «Сонечко» Катерина Єрьоменко.
Дослідницька діяльність дітей розгорнулась за змістом поетичного твору Лесі Вознюк «Меблі»:
У квартири теплі заселялись меблі.
Залюбки кімнати стали обирати.
Рушив комод в спальню, а диван – в вітальню.
Слідом до світлиці – стіл, сервант, полиці.
А стелаж з книжками – в кабінет до мами.
Шафа черевата – у кімнату тата.
А маленьке ліжко прокрадалось нишком у мою кімнату.
Тут я буду спати.
Thu
09
Dec
2021
9 грудня 2021 року відбувся другий всеукраїнський вебінар курсу “STREAM. Вивчаємо і впроваджуємо” від журналу “Дошкільне виховання”.
У програмі вебінару:
📌 Створення в дитсадку умов для успішної реалізації освітніх завдань програми “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”.
📌 Підготовка і мотивація педагогів до впровадження програми.
📌 Вдалий досвід організації діяльнісних форм методичної роботи з педагогами.
Спікерка: Наталія Шалда, впроваджувачка програми “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”, вихователька-методистка ЗДО №1 “Дзвіночок” (м. Шостка, Сумська обл.).
Wed
08
Dec
2021
07.12.2021р. естафету відкритого перегляду дослідницької діяльності в рамках Методичної панорами у "Дзвіночку" продовжила вихователька разом з дітьми середньої групи «Веселка».
Разом з вихователькою Оксана Лейко діти досліджували таку знайому і незнайому воду. Шукали, де ховається водичка у груповій кімнаті, а на картках – де можна побачити воду в природі. Візуально визначали її прозорість. Ховали камінчик у склянці з молоком і досліджували, чи так само заховає водичка маленькі предмети? Дізнавались, що станеться з водичкою, якщо до неї потрапить фарба? Смакували водою і переконували один одного, що вода без смаку, але без смаку водичка до тих пір, поки у водичку не потрапить цукор, сіль, шматочок лимона… На дотик допомогли лялечці визначити, де вода холодна, тепла, гарячувата і яку воду їй вибрати, щоб приготувати чай. Слухали як вода капає, дзюрчить, хлюпає, булькає... Гралися з кольоровою водичкою і колбочками різної форми, робили власні відкриття: вода міняє форму.
Більше фото тут
Sun
05
Dec
2021
Вийшов друком одинадцятий номер улюбленого журналу «Дошкільне виховання». Знайомимось з цікавими статтями і розробками за темою"Вчимо мислити нестандартно", читаємо статтю виховательки-методистки ЗДО №1 "Дзвіночка" Наталії Шалди "Проблемні запитання - імпульс для дослідження", С.24-27.
Sun
05
Dec
2021
Вийшов друком одинадцятий номер улюбленого журналу «Дошкільне виховання». Знайомимось з цікавими статтями і розробками за темою"Вчимо мислити нестандартно", читаємо статтю виховательки-методистки ЗДО №1 "Дзвіночка" Наталії Шалди "Проблемні запитання - імпульс для дослідження", С.24-27.
Fri
03
Dec
2021
Вийшов друком одинадцятий номер улюбленого журналу «Дошкільне виховання». Знайомимось з цікавими статтями і розробками за темою"Вчимо мислити нестандартно", читаємо статтю виховательки-методистки ЗДО №1 "Дзвіночка" Наталії Шалди "Проблемні запитання - імпульс для дослідження", С.24-27.
Wed
24
Nov
2021
Методичну панораму відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямом Mathematics (математика) альтернативної програми "STREAM - освіта, або Стежинки у Всесвіт", 24.11.2021р., у молодшій групі «Всезнайки» продовжила вихователька Юлія Кузьменко
Створене середовище в групі сприяло не лише різним цікавим активностям малюків за визначеною метою на розвиток сенсорно-пізнавальних, логіко-математичних та дослідницьких навичок у дітей, а і на творчі ігри за вибором самих дітей упродовж не одного дня.
Tue
23
Nov
2021
23.11.2021р. естафету відкритого перегляду дослідницької діяльності в рамках Методичної панорами у "Дзвіночку" перехопила вихователька Валентина Єнжиєвська разом з дітьми раннього віку групи «Зайченята».
Разом з котиком та вихователькою діти весело шукали хитрих і капосних мишок, що зазіхнули на смачні яблучка. Під час ігрових вправ та ігрових досліджень розрізняли поняття «один» (одне яблуко, один котик) «багато» (мишок, яблук, насіння), відшуковували «шматочки» (форма, колір) від яблук, зібрали великі яблука в кошик, а маленькі – залишили на яблуні. Обстежували справжні яблучка, смакували соковитими шматочками. Котику показали, що шматочки яблук- соковиті, а намальоване яблуко кругле як кулька, сонечко, тарілка. Ховали від мишок яблука в банки з кольоровими кришками та на яскраві кольорові тарілки, помічаючи, що на червоній тарілці зовсім не видно червоного яблука і мишки його не помітять. Для мишок відсортували крупне насіння, а коли з котиком знайшли мишок, побудували парканчик, щоб мишки не псували яблука і нагодували їх смачним насінням.
Mon
22
Nov
2021
В рамках Методичної панорами відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми "STREAM - освіта, або Стежинки у Всесвіт", 22.11.2021р., у молодшій групі «Пізнайки» малята разом з вихователькою Тетяною Кузьміною розглядали репродукцію картини Л. Новосьолової «Дівчинка з песиком» (серія «Осінь»), визначали кольори, якими ілюстраторка зобразила красуню осінь. Відшуковували осінні барви в своєму оточенні, порівнювали з кольорами об’єктів на картині. Експериментували з різними предметами і матеріалами, досліджуючи різні засоби, за допомогою яких можна було б передати яскраві кольори осінніх листочків. Найцікавішим для малят стало перевтілення в маленьких художників. А завдання отримали не з простих: знайти серед олівців, фломастерів, різнокольорових фарб - ті засоби, які б найвиразніше відтворили фарби осіннього листя на картині.
Tue
16
Nov
2021
Методичну панораму відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми "STREAM -освіта, або Стежинки у Всесвіт", 16.11.2021р., продовжила вихователька старшої групи Олена Чаус. Напевно, найскладніше організувати дослідницьку діяльність за напрямом альтернативної програми: Reading and Writing (читання та письмо). Але проживаючи цікавий сюжет освітньої ситуації за темою «Мандри осіннього листочка», малятам вдалось дослідити, як змінюється значення слова і зображення самої назви, яку позначає слово, зі зміною артикуляції голосних звуків під час промовляння. За ідеєю дитячого мультфільму «Про листочок і мишку» малята мандрували разом з осіннім листочком. Разом долати перешкоди, разом робили дивовижні відкриття: що означає слово «листопад», як частинка «пів» впливає на назву предмету, як і чому «дим» став «дім», «кіт» дивовижно перетворився на «кита», а назва річкової риби «сом» перетворилась на осінній «сум» маленького листочка. Хоча «Башточка осіннього суму» з лего цеглинок будувалась весело і швидко.
Mon
15
Nov
2021
У "Дзвіночку" продовжується Методична панорама відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми "STREAM - освіта, або Стежинки у Всесвіт".
15.11.2021р., у середній групі «Добрики» малята разом з вихователькою Валентиною Бороденко досліджували і вивчали дитячі музичні інструменти. Батькам, педагогам і дітям добре відомо, коли інструмент (іграшка) один (одна) а гратися хочуть всі одночасно. Як вийти з такої ситуації? Як бути, коли барабан один, а барабанити неодмінно хочеться всім? Тож саме за допомогою дослідницько-пошукової роботи малята і відшуковували серед іграшок, різних приладь та обладнання в груповій кімнаті ті, які б змогли замінити барабан. Самостійно зробити відкриття, що барабанити можна не лише паличками, а навіть олівцями, використовуючи перевернуті дитячі відерця, пластикові контейнери, картонні коробочки, підставки для олівців, баночки з-під ватних паличок.
Звісно, добре мати дитячі музичні інструменти! Але виготовити їх власноруч – ще цікавіше. Варто тільки поміркувати, перевірити припущення в процесі практичних дій і знайти матеріал (борошно, манка, рис, горох, квасоля, камінці) для наповнення маракасу, що найбільш точно відтворював би звук справжнього.
Fri
12
Nov
2021
12.11.2021р., в рамках Методичної панорами відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми "STREAM -освіта, або Стежинки у Всесвіт", вихователька старшої групи «Краплинки» Наталія Архіпова закінчила діяльність дітей за освітньою ситуацією «Таємниці заморських фруктів».
Пріоритетними формами пізнавальної інформації стали досліди і дослідження за напрямами:
Science. Природничі науки, або Подорож Всесвітом;
Technology. Технології, або Таємничі перетворення.
Упродовж декількох днів малята пізнавали і досліджували цікаву, «ароматну», «соковиту» і «корисну» тему зусібіч.
Шляхом різноманітних досліджень діти захоплено шукали відповіді на запитання:
Чи всі заморські фрукти можна назвати цитрусовими?
Що спільного і відмінного в цитрусових фруктах?
А найзахоплюючим виявися останній блок освітньої ситуації: ЯК ВИГОТОВИТИ ЛИМОНАД ВЛАСНОРУЧ?
Wed
10
Nov
2021
Саме за такою темою, з 12 жовтня по 10 листопада 2021р. у «Дзвіночку» проходивс семінар –практикум. Вихователі, що вже взяли участь у семінарі-практикумі, обмінювались своєю майстерністю: як зацікавити дітей певною проблемою, як залучити малят до міркування, як стимулювати дітей до висловлювання припущень на проблемне запитання, як розпочати дослід, дослідження, експеримент, як керувати самостійною практичною діяльністю дітей під час досліджень, як залучити маленьких пізнайок до формулювання висновків…
А найцікавішим для педагогів – було виконати роль допитливих маляток і знайти відповіді на запитання:
Людмила ЗеленскаяЧи однаково опадають з дерева великі і маленькі листочки? Який листочок (великиий чи маленький) летить швидше, а який - повільніше? Як дізнатися? Що буде з листям, коли воно потрапить у глибоку калюжу? Коли листочок потоне у воді?
Оксана Лейко Чи можна заховати камінчик у воді? Як заховати камінчик у воді? Коли є форма у воді та коли вона змінюється?
Wed
10
Nov
2021
10 листопада 2021 року у "Дзвіночку" стартувала Методична панорама відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми "STREAM - освіта, або Стежинки у Всесвіт".
Звісно, що альтернативна програма розрахована на дітей дошкільного віку, але уже з раннього віку малята долучаються до ігрового дослідження. Саме сьогодні, дітки з групи раннього віку "Дзвіночки", вихователька Людмила Зеленська, через цікаві ігрові дослідження - шукали прикмети осені: жовті листочки, що опадають і шурхотять під ногами, вітерець, хмаринку з дощем, що капає і ллє; досліджували, що буде з осіннім листочком, якщо його вітром занесе в калюжу та власноруч створили картину осені.
Wed
10
Nov
2021
10 листопада 2021 року Центр професійного розвитку педагогічних працівників Сумської міської ради провів аукціон педагогічних ідей для 85 педагогів закладів дошкільної освіти. Метою заходу стало переосмислення концептуальних засад STREAM-освіти й об’єднання інтелектуальних зусиль педагогів щодо впровадження в практику компонентів STREАM-освіти в закладах дошкільної освіти.
Вихователь-методист закладу дошкільної освіти № 1 «Дзвіночок» м.Шостки Сумської області Наталія Шалда практично представила модель інтеграції за освітніми напрямами за прикладом однієї з тем, указала на розвивальні акценти міжпредметної інтеграції. Розкрила діяльнісний підхід в організації освітньої діяльності за принципами «бачу», «чую», «відчуваю», «граю», «творю». Надала практичні матеріали щодо використання технології «Освітня подорож» та «Освітня ситуація» як логічне втілення спільної партнерської діяльності дорослого з дітьми.
Sun
26
Sep
2021
Натиснувши на фотосвітлину, ви перейдете на ютуб канал Міністерства освіти України і на 28 хвилині (27:30) переглянете відеоролик про роботу «Дзвіночка».
У рамках Всеукраїнського тижня дошкілля, з метою популяризації дошкільної освіти та відзначення кращих її представників Міністерством освіти і науки України зібрано та узагальнено кращий досвід роботи закладів дошкільної освіти України.
У відеопрезентації кращого досвіду, яку 24 вересня 2021 року розміщено на ютуб-каналі Міністерства освіти і науки України, Сумську область представляє Шосткинський заклад дошкільної освіти №1 «Дзвіночок» (директор – Ольга Неселевська, вихователь-методист – Наталія Шалда).
Досвід «Дзвіночка» Міністерством освіти і науки України визнано кращим в області та одним із кращих в Україні! У чому ж полягає секрет такого високого визнання?
Wed
24
Mar
2021
Вихователька «Дзвіночка» Олена Миколаївна Чаус у березні 2021 року взяла участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ У СФЕРІ РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ», організованої Центром прогресивної освіти «Генезум» та опублікувала авторську методичну розробку у Збірнику матеріалів конференції.
Колектив «Дзвіночка» щиро вітає Олену Миколаївну бажає нових професійних здобутків!
Tue
23
Mar
2021
Вийшов березневий номер журналу “Дошкільне виховання” (№3/2021). Продовжується серія тематичних випусків, присвячених вивченню оновленого Базового компонента дошкільної освіти. У фокусі цього випуску — освітній напрям “Мовлення дитини”.
До вашої уваги публікація вчителя-логопеда Ірини Гетьманенко: заняття для дітей старшої групи "Звуки голосні шукаємо і додому повертаємо" (стор. 26-28).
Успіхі Вам, Ірино Вікторівно, та нових творчих ідей!
Fri
19
Mar
2021
Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2021 рік, 17 березня, на базі Сумського ОІППО, відбувся обласний онлайн-семінар «STREAM-освіта дошкільників у закладі дошкільної освіти».
Цільова аудиторія – педагогічні працівники відділів освіти, консультанти центрів професійного розвитку, які опікуються дошкільною освітою; директори, завідувачі, вихователі-методисти, вихователі закладів дошкільної освіти.
У ході проведення заходу досвідом щодо впровадження інноваційної технології STREAM-освіта дошкільників поділилися Шалда Н.В., вихователь-методист Шосткинського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Дзвіночок» Шосткинської міської ради («STREAM-освіта дошкільників, як налаштуватися на результативну діяльність» «STREAM-освіта дошкільників – дослідницька діяльність математичного змісту»)
Досвід упровадження STREAM-освіти дошкільників продемонстровано у відеороликах: «STREAM-освіта дошкільників – міждіяльнісна інтеграція в освітньому процесі» (з досвіду роботи Шосткинського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №1 «Дзвіночок» Шосткинської міської ради).
Sun
07
Feb
2021
«Маляточко»: як зацікавити та підтримати інтерес у дітей раннього віку до освітньої діяльності»
Спікер вебінару:
НАТАЛІЯ ШАЛДА - вихователь-методист закладу дошкільної освіти №1 «Дзвіночок» м. Шостка Сумської області
Дата проведення: 08.02.2021 р. початок о 18.30
Місце проведення платформа: ZOOM
Про що буде йтися?
Метою програми розвитку дітей пренатального та раннього віку «Маляточко» (науковий керівник професор К. Крутій) є створення оптимальних умов для соціально-особистісного розвитку дітей раннього віку шляхом ефективної взаємодії дітей, педагогів та батьків, а також для забезпечення якості освітнього процесу в групах раннього віку.
Ранній вік має надзвичайно важливе значення для загального розвитку дитини, саме в цей період період закладаються основи загального розвитку кожної дитини. У період раннього дитинства відбувається становлення і розвиток усіх психічних процесів: сприймання, пам’яті, наочно-дієвого мислення, розвитку мовлення, уяви. Малюки набувають перших уявлень про навколишній світ. У розвитку дітей раннього віку вирішальними і значимими соціальні умови його життя, вплив навколишнього середовища, організація життя в сім’ї та в дошкільному закладі, в колі однолітків чи старших за віком дітей.
Головними лініями розвитку та виховання дітей на третьому році життя є: рухова активність, мовлення, самостійність, емоції, розвиток сюжетно-рольової гри. Ігри з дітьми третього року життя передбачають широке використання наочного матеріалу і рухової активності. Зміст ігрових дій, ігор та інших видів діяльності визначається програмним матеріалом, що включає ті уявлення, які дитина не може освоїти самостійно, що забезпечує інтерес дитини до пізнання і перетворення довкілля.
Діяльність дитини на третьому році стає складнішою та різноманітною,. Вона представлена такими видами: предметна, сюжетні ігри, спостереження, розгляд картинок, книг, елементів трудової діяльності, ігри з будівельним матеріалом, початок образотворчої діяльності. Усі ці види діяльності мають значення для інтелектуального розвитку малюка.
Про те, як забезпечити компетентний і професійний педагогічний супровід освітньої діяльності дітей раннього віку в провідних формах діяльності, буде йти мова на вебінарі.
Про що Ви дізнаєтеся?
Tue
19
Jan
2021
Авторка вебінару: Наталія ШАЛДА, вихователька-методистка ЗДО № 1 «Дзвіночок» м. Шостки Сумської області, відмінник освіти України, авторка численних публікацій у всеукраїнських фахових виданнях; авторка-упорядник двох методичних посібників; неодноразова переможниця Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій; спікерка двох сесій Академії розвитку особистості
Альтернативна програма формування культури інженерного
мислення у дітей передшкільного віку «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» передбачає реалізацію завдань, націлених на розвиток мислення, пізнавальних
здібностей, формування цілісної та багатовимірної картини Всесвіту. І саме дослідницька діяльність за різними напрямами STREAM визнана джерелом розвитку сенсорних, інтелектуальних і творчих здібностей
дошкільників.
Якщо вас цікавлять умови, шляхи, структура і форми організації освітнього процесу, що сприяли б активній дослідницькій діяльності дошкільників, стимулювали і розвивали б
дитячу допитливість, запрошуємо на вебінар!
У програмі:
Fri
15
Jan
2021
Тема освітньої діяльності: "Кондитери –малюки - виготовляють смаколики залюбки"
Інтегроване заняття за альтернативною програмою «STREAM-освіта дошкільників» з домінантним напрямом Technology (технологія) в старшій групі «Пізнайки», вихователька Тетяна Кузьміна.
Sun
27
Dec
2020
Тема освітньої діяльності: «ПТАХАМ ВАЖКО ЗИМУВАТИ, БУДЕМО ДОПОМАГАТИ» (28.12.2020р)
Інтегроване заняття за альтернативною програмою «STREAM-освіта дошкільників» з домінантним напрямом Engineering (інжиніринг) в молодшій групі «Чомусики», вихователька Яна Шугаєва.
І педагоги і батьки з самого малечку привертають увагу дітей до сезонних змін у рослинному і тваринному світі. Виховати у дітей чутливість до оточуючого, допомагають не лише чисельні спостереження і бесіди.
Звичайно, що маленьким дітям спочатку важливо дати зрозуміти, що коли все вкривається снігом, найскладніше доводиться тваринам і птахам. Отже птахів варто підгодовувати. Хоч «Чомусики» - ще зовсім маленькі, але разом з батьками і вихователями цілком можуть проявити посильну турботу про пернатих.
Thu
24
Dec
2020
Сніг з давніх-давен був і залишається найулюбленішою зимовою “іграшкою” малечі. І здається, придумати нові снігові розваги вже неможливо. Але не для творчих педагогів.
У журналі “Палітра педагога” № 12/ 2020. C. 14- 17 – знайомтеся та беріть до уваги розробку виховательки Людмили Зеленської «Сніжинчині сюрпризи» - цикл занять для дітей раннього віку, який побудовано відповідно до блоково-тематичного планування за STREAM технологією «Зима - білосніжка».
Колектив «Дзвіночка» вітає Людмилу Анатоліївну та бажає нових творчих ідей.
Fri
18
Dec
2020
Через пандемію, що багато чого змінила в нашому житті, формат взаємодії педагогів з батьками у закладах дошкільної освіти – теж швидко і активно змінюється.
18 грудня 2020 року, вихователькою Оксаною Лейко для родин вихованців групи «Веселка» на платформі Zoom був проведений вебінар за темою «Про STREAM - освіту і розвиток математичної компетенції».
Щиро дякуємо батькам за активну участь у вебінарі.
Mon
14
Dec
2020
Вебінар за програмою «STREAM-освіта, Або стежинки у Всесвіт»
Провідним принципом STREAM-освіти є міжпредметна інтеграція, за якої взаємопов’язують різні наукові галузі, види діяльності. Водночас процес навчання необхідно організовувати за темами, а не за предметами. Міжпредметний підхід виступає дидактичним інструментом керованого зближення привласнених дітьми знань під час формування міжпредметних понять, суджень, складних умінь.
Якщо вас цікавлять технологія інтеграції напрямів STREAM-освіти в діяльності з дошкільниками та напрацьований практичний досвід її упровадження, радимо взяти участь у вебінарі.
ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ:
Tue
08
Dec
2020
Я ПОДУМАЛ СВОЕЙ ГОЛОВОЙ…
Коли чуєш таке висловлювання від малюка чотирьох років, який експериментальним шляхом перевіряє міцність «збудованого», ним же самим, моста зі втулок і картону, і міркує над тим, як зміцнити свою конструкцію, розумієш, що освітня діяльність з малятами УЖЕ має неабиякі результати!
КОМУ І ЯКИЙ МІСТ ПОТРІБНИЙ?
Саме за такою темою освітньої ситуації розгорталась діяльність в середній групі «Краплинки», вихователька Наталія Архіпова в рамках перегляду ОСВІТНІХ STREAM-ПРОЕКТІВ В РОБОТІ З ДІТЬМИ за альтернативною програмою «STREAM-освіта дошкільників» з домінантним напрямом Engineering (інжиніринг).
Більше фото у нашій групі на Facebook
https://www.facebook.com/photo?fbid=2882638055305166&set=pcb.1113083539112635
https://www.facebook.com/photo?fbid=2882643515304620&set=pcb.1113086472445675
https://www.facebook.com/photo?fbid=2882641965304775&set=pcb.1113085369112452
https://www.facebook.com/photo?fbid=2882646478637657&set=pcb.1113088415778814
https://www.facebook.com/photo?fbid=2882640831971555&set=pcb.1113084849112504
Thu
03
Dec
2020
Тема освітньої діяльності: "У ПОШУКАХ ГОЛОСНИХ ЗВУКІВ У ДОВКІЛЛІ"
Комплексне заняття за альтернативною програмою «STREAM-освіта дошкільників» з домінантним напрямом Reading and Writing Reading and Writing (читання та письмо) в старшій групі для дітей з вадами мовлення «Грайлики», вчительки-логопедині Ірини Гетьманенко.
Wed
02
Dec
2020
Тема освітньої діяльності: "ЗВУЧИТЬ УСЕ, КУДИ НЕ ГЛЯНЬ, ЩО В РУКИ НЕ ВІЗЬМИ"
Інтегроване заняття за альтернативною програмою «STREAM-освіта дошкільників» з домінантним напрямом Technology (технологія) в молодшій групі «Всезнайки», вихователька Юлія Кузьменко.
А вам цікаво як малюки з молодшої групи досліджували та експериментальним шляхом знаходили звуки навколо? А ви запитайте у самих малят, бо вони, майже, самостійно:
Fri
27
Nov
2020
ЗАНЯТТЯ-ДОСЛІДЖЕННЯ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ ЗА ТЕМАТИЧНИМ ПЛАНУВАННЯМ МЕТОДИЧНОГО ПОСІБНИКА «ОСІНЬ - АРАБЕСКА»
Після дощових листопадових днів, саме за цією темою, 26 листопада 2020р. найменші наші малята з групи «Дзвіночки» разом зі своєю вихователькою Людмилою Зеленською виконали цікаві ігрові дослідження:
Ø Познайомились з хмаринкою, в якій живуть дрібні краплинки
Ø Зловили крапельку на долоньку
Ø Відстукали слабкий, повільний та сильний дощик цеглинками LEGO
Ø Допомогли різнокольоровим хмаринам знайти свої краплинки
Ø За допомогою «губок – хмаринок» створили слабкий і сильний дощик, а за допомогою розпилювача - відтворили дрібні капельки, що дрібно випадали на парасольку
Ø Відшукали плащ, гумові чобітки і парасольку на картках, бо саме ці речі потрібні малятам для прогулянки під дощем,
Ø Навчилися переступати, перескакувати і обходити різні калюжі після дощу
Ø Створили «фантазійний дощик» та намалювали дощик за допомогою штампів на креативній дошці
Ø Весело гралися та ховалися від дощу, який почули за допомогою музичного твору і жваво ховалися під парасольку.
Thu
26
Nov
2020
ONLINE – семінар «STREAM – ОСВІТА ДОШКІЛЬНИКІВ: ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ МАТЕМАТИЧНОГО ЗМІСТУ» продовжує свою роботу на платформі ZOOM у «Дзвіночку».
Сьогодні, 26 листопада 2020р., майстер - клас для колег з цікавими іграми, що спрямовані на математичне дослідження, продемонстрували вихователі: Ганна Казановська (освітня тема "Цікавий світ навколо тебе"), Катерина Єрьоменко (освітня тема "Щедра осінь ходить по землі"), Тетяна Кузьміна (освітня тема "Мозаїка професій").
Wed
25
Nov
2020
ONLINE – семінар «STREAM – ОСВІТА ДОШКІЛЬНИКІВ: ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ МАТЕМАТИЧНОГО ЗМІСТУ» продовжує свою роботу у "Дзвіночку" на платформі ZOOM.
25 листопада 2020р. ігрові вправи з математичним дослідженням демонстрували колегам та залучали їх до практичних завдань вихователі: Наталія Архіпова (освітні теми: "Олівці", "Цікавий світ навколо тебе"); Олеся Забутна (освітні тем: "Відкриваємо таємниці всесвіту", "Мої іграшки").
Tue
24
Nov
2020
ONLINE – семінар «STREAM – ОСВІТА ДОШКІЛЬНИКІВ: ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ МАТЕМАТИЧНОГО ЗМІСТУ» продовжує свою роботу на платформі ZOOM у «Дзвіночку».
Сьогодні (24.11.20.) з колегами працювали: вчитель-логопед Ірина Гетьманенко (освітні теми: "Щедра осінь ходить по землі ", "Звуки в осінньому лісі");
вихователька Валентина Бороденко (освітні теми: "Щедра осінь ходить по землі", "Дім під небом голубим", "Дитячий садок");
вихователька Валентина Єнжиєвська (освітні теми: "Щедра осінь ходить по землі", "Дивовижні секрети магніту")
Fri
20
Nov
2020
Thu
19
Nov
2020
Тема освітньої діяльності: "ДИВОВИЖНІ СЕКРЕТИ МАГНІТУ" .
Домінантний напрям Science (природничі науки). Старша група. Вихователька Валентина Єнжиєвська
Thu
19
Nov
2020
Тема освітньої діяльності: "ПРО ОВОЧІ НА ГОРОДІ ТА ЦІКАВУ МАТЕМАТИКУ З МОРКВИНКАМИ" .
Домінантний напрям -Mathematics (математика) Молодша група. Вихователька Оксана Лейко
Thu
19
Nov
2020
ONLINE – семінар «STREAM – ОСВІТА ДОШКІЛЬНИКІВ: ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ МАТЕМАТИЧНОГО ЗМІСТУ».
У "Дзвіночку" продовжується методична робота через платформу ZOOM. Вихователі Тетяна Гутянка та Оксана Лейко залучали своїх колег до онлайн участі в іграх та ігрових вправах математичного дослідження за освітніми темами «Цікавий світ навколо тебе» та «Дитячий садок. Наші іграшки».
Tue
17
Nov
2020
ONLINE – семінар «STREAM – ОСВІТА ДОШКІЛЬНИКІВ: ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ МАТЕМАТИЧНОГО ЗМІСТУ» продовжує свою роботу на платформі ZOOM у «Дзвіночку».
Сьогодні продовжила естафету вихователька Олена Чаус.
Були продемонстровані ігрові вправи на математичне дослідження за освітніми темами «Світ навколо тебе", "Одяг", "Брати наші менші".
Fri
23
Oct
2020
Тема освітньої діяльності: З ЦІЄЇ НАСІНИНИ, ПОДИВИСЬ, РОСЛИНА ВИРОСТЕ КОЛИСЬ!
Домінантний напрям - Science (природничі науки). Середня група «Сонечко». Вихователька Катерина Єрьоменко.
Fri
23
Oct
2020
Тема освітньої діяльності: Геометрія в нашому житті.
Домінантний напрям - Mathematics.
Старша група «Добрики». Вихователька Тетяна Гутянка.
Thu
22
Oct
2020
З 20 жовтня 2020 року у «Дзвіночку» за ПЛАНОМ РОБОТИ мала розпочатися Методична панорама відкритого перегляду освітньої діяльності з дошкільниками за альтернативною програмою «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт». Педагоги мали продемонструвати освітню діяльність з дітьми в рамках STREAM-проектів, які проживались малятами упродовж певного періоду. Для перегляду і обговорення вихователі підбирали будь - які форми роботи (інтегроване заняття, освітні ситуації), проте обов’язково має бути збережений акцент на один із шести напрямів STREAM-освіти.
Але наше місто з 19 жовтня 2020р. – в помаранчевій зоні. Прийшлося внести корективи у формат проведення заходу. Робота з дітьми буде здійснюватися так, як і планувалось, але відвідування і присутність вихователів інших груп та інших педагогів закладу - заборонено.
Wed
21
Oct
2020
Сьогодні, 21 жовтня 2020 року, для педагогів "Дзвіночка" в закладі розпочався СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ online через платформу ZOOM за темою: «STREAM –ОСВІТА ДОШКІЛЬНИКІВ: ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ МАТЕМАТИЧНОГО ЗМІСТУ».
Останнім часом, мало не щодня, життя вносить свої корективи в усі сфери нашого буття і в плани професійної діяльності в тому числі.
Помаранчева зона з 19 жовтня 2020р. - подія, якою нехтувати, просто неможливо. Але заклади дошкільної освіти продовжують працювати з малятами. І так, як і раніше, ми щиро прагнемо забезпечити якісну дошкільну освіту, створити умови для цікавої, розумної життєдіяльності наших малюків.
Вагомою часткою діяльності закладу – є методична робота з педагогами. Методична робота визначена Планом роботи, спрямована на ефективну реалізацію поставлених завдань і пріоритетних напрямків роботи. Як реально виконувати План, свої професійні обов’язки в умовах, що склалися? Педагоги «Дзвіночка» - знайшли вихід.
Mon
31
Aug
2020
ПРОГРАМА ВЕБІНАРУ:
STREAM-ОСВІТА ДОШКІЛЬНИКІВ:
ЯК НАЛАШТУВАТИСЯ НА РЕЗУЛЬТАТИВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ
Дата проведення: 07.09. 2020р. початок о 18.00
Місце проведення: платформа ZOOM
Спікер вебінару: Наталія Шалда, вихователь-методист закладу дошкільної освіти №1 «Дзвіночок» міста Шостки Сумської області
Ви серйозно зацікавились сучасним напрямом дошкільної освіти - STREAM?
Чи вже певний час активно працюєте за Альтернативною програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» і бажаєте познайомитись з досвідом роботи іншого педагогічного колективу?
Чи, можливо, плануєте розпочати запровадження Альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» з початком прийдешнього нового навчального року?
Про що буде йтися?
З чого розпочати STREAM-освіту дошкільників?
Як забезпечити методичний супровід педагогічного колективу і спрямувати педагогів на ефективне і результативне запровадження Альтернативної програми?
Як побудувати освітню діяльність з дітьми за напрямами STREAM-освіти, щоб вона була цікавою, пізнавальною для малят і спонукала їх мислити критично?
Про що Ви дізнаєтесь?
Thu
11
Jun
2020
Дуже приємно, коли до колективу авторів «Дзвіночка», які друкуються у Всеукраїнських фахових виданнях і залюбки діляться власним досвідом, долучаються молоді вихователі!
Знайомтесь! Перша публікація виховательки Оксани Лейко на сторінках поважного видання, журналу «Дошкільне виховання»! Читайте та використовуйте в роботі з дітьми раннього віку заняття-дослідження «Як маленька Краплинка шукала маму - Хмаринку». Дошкільне виховання. - 2020. - №6. С.30-31.
Колектив «Дзвіночка» щиро вітає Оксану Олексіївну і бажає, щоб перша професійна «проба пера» відкрила успішний шлях до нових і актуальних публікацій у Всеукраїнських фахових виданнях!
Tue
31
Mar
2020
Вийшов друком, перший у цьому календарному році, ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗБІРНИК ДЛЯ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ ТА ЗАВІДУВАЧА ДИТЯЧОГО САДКА (1-2 (93-94), 2020. Січень-Лютий).
Тема номера: «STREAM-ОСВІТА ДОШКІЛЬНИКІВ: ЯК НАЛАШТУВАТИСЯ НА РЕЗУЛЬТАТИВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ». А зміст – становлять нормативні документи і ПУБЛІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ «ДЗВІНОЧКА».
НАТАЛІЯ ШАЛДА – Запровадження STREAM в освітній процес дошкільного закладу. Проєкт організації методичної роботи з педагогічними кадрами. С.5 -15.
НАТАЛІЯ ШАЛДА – МЕТОДИЧНА ПАНОРАМА. Перегляд освітньої роботи з дошкільниками в усіх вікових групах за напрямами альтернативної програми «STREAM-ОСВІТА, АБО СТЕЖИНКИ У ВСЕСВІТ». С. 16-32.
НАТАЛІЯ ШАЛДА, КАТЕРИНА ЄРЬОМЕНКО – МОЗАЇКА – ЦЕ ІГРАШКА ЧИ МИСТЕЦТВО? Освітня ситуація за альтернативною програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM-ОСВІТА, АБО СТЕЖИНКИ У ВСЕСВІТ» для дітей старшого дошкільного віку. С. 33 – 39.
Mon
30
Mar
2020
Всім, хто чекає наші конспекти інтегрованих занять, що відбулись під час відкритого перегляду освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами, до уваги інтегроване заняття для дітей молодшої групи «НУМ ДОСЛIДЖУВАТЬ ОЦI ДУЖЕ РIЗНI КАМIНЦI!», виховательки-методистки «Дзвіночка» НАТАЛІЇ ШАЛДИ, що на друковано на сторінках 14-16 журналу «Дошкільне виховання» №3/2020.
Читайте і користуйтеся!
Детальніше дивіться тут:
https://jmil.com.ua/files/dv_2020-3/dv2020-3_p14.pdf
Mon
30
Mar
2020
Вийшов друком третій номер журналу за 2020 рік «Дошкільне виховання». У фокусі STREAM-освіта. STREAM — сучасний інтеграційний напрям в освіті, що передбачає формування в дітей природничих і технологічних знань, навичок розуміння тексту й конструювання, ознайомлення з мистецтвом і математикою. Саме на ці знання та вміння, на думку футурологів, буде найбільший попит у найближчому майбутньому.
Упровадження будь-якої нової освітньої технології чи системи потребує ініціативності, сміливості, копіткої підготовчої роботи та підтримки колег. Своїм досвідом мотивування педагогів і занурення у STREAM-освіту ділиться авторка публікації, вихователька-методистка ЗДО№1 «Дзвіночок» м. Шостки Сумської обл. НАТАЛІЯ ШАЛДА «УПРОВАДЖУЄМО STREAM-ОСВІТУ. МЕТОДИЧНА ПАНОРАМА ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ДІТЬМИ». С. 9-13.
ДІЛИМОСЬ РАДІСТЮ І ВІТАЄМО!
Детальніше дивіться тут: https://jmil.com.ua/dv/2020-3
Wed
26
Feb
2020
Шановні колеги, батьки, гості сайту!
До вашої уваги - фрагменти відео освітньої діяльності з дітьми в рамках Методичної панорами відкритого перегляду роботи вихователів за напрямами альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт», що проходила у «Дзвіночку» з 10 лютого по 21 лютого 2020 року.
ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА
«Сюрпризи від мами-хмаринки та маленької сніжинки»
(ранній вік)
Fri
21
Feb
2020
Science + Technology + Reading + Arts
21.02.2020р. - завершальним акордом Методичної панорами відкритого перегляду освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» стала діяльність виховательки Тетяни Гутянки з дітьми середнього дошкільного віку за темою «Неспішно, крок за кроком, минають пори року».
В десятий раз (десять тем, десять вихователів) педагоги «Дзвіночка» переконались в необмеженій творчості, винахідливості, глибокій компетентності вихователів садочку, які щиро і віддано люблять свою справу. Зміст освітньої діяльності за кожною темою, що була вибрана вихователями для перегляду, не лише зберігав основний принцип STREAM–освіти – міжпредметну інтеграцію, а і мав WOW-ЕФЕКТ і для дітей, і для колег!
Thu
20
Feb
2020
Science + Technology + Engineering + Reading + Arts
У «Дзвіночку» продовжується відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
20 лютого 2020 року, в старшій групі «Веселка», малята разом зі своєю вихователькою Марією Беспалою через цікаві та активні форми освітньої діяльності розбиралися в поняттях «диво», «природне диво», «рукотворне диво», «диво своїми руками».
Складаючи башточку з цеглинок ЛЕГО, діти віднайшли певне зображення, яке уважно розглянули та спробували визначити: до природних чи рукотворних див відноситься зображення (природні дива – водоспад, пустеля, веселка тощо, рукотворні - вишивка, скульптура, вироби з дерева, глини).
Wed
19
Feb
2020
Science + Technology + Engineering + Mathematics
У «Дзвіночку» продовжується відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
19 лютого 2020 року, в старшій групі «Всезнайки», малята разом зі своєю вихователькою Юлею Кузьменко не лише дослідили лід зусібіч, а й спробували себе в ролі «льодоварів» та влаштували, майже, справжні ковзанки і для себе, і для іграшкових друзів.
Цьогоріч, сніг у нашому місті випадав так рідко, що спостерігати за ним, грати і досліджувати з дітворою можна було лише упродож трьох днів. А льоду та ковзанки, малята так і не дочекалися. Проте, при великому бажанні, досліджувати лід можна у будь - яку пору року і при будь - якій температурі. Навпаки, в цьому є свої принади, а головне – висновки будуть різними.
Tue
18
Feb
2020
У «Дзвіночку» продовжується відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
18 лютого 2020 року, в старшій групі «Грайлики», діти разом зі своєю вихователькою Оленою Чаус грали, розглядали, обстежували, досліджували різноманітні хустинки, хусточки, хустки.
Перше, про що ми, дорослі, думаємо, коли чуємо слово «хустка» - що це жіночий аксесуар, головний убір сільських жінок в давнину; педагоги наголосять, що хустка - обов’язковий елемент українського національного одягу, оберіг, символ українських традицій. Звичайно, що це так!
Але сьогодні, вихователька залучила малят до обстеження і вивчення хустки (хустинки, хустки) зовсім з іншої сторони, задіявши всі сенсорні канали сприймання.
Mon
17
Feb
2020
Science + Technology + Engineering + Mathematics
У «Дзвіночку» продовжується відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
17 лютого 2020 року, малята з середньої групи «Зайченята» разом зі своєю вихователькою Валентиною Єнжиєвською спробували дізнатися про всі, чи, майже всі, таємниці звичайних палиць і паличок та дослідити їх з усіх сторін.
Ну що б, здавалося, можна цікавого дізнатися про палички і палиці, які просто валяються під ногами щодня? Задумались? А малята з групи «Зайченята» відтепер зможуть і меншим, і старшим своїм друзям розповісти безліч цікавинок про звичайнісінькі палиці і палички.
Fri
14
Feb
2020
Science + Technology + Engineering + Mathematics
У «Дзвіночку» продовжується відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
14 лютого 2020 року, малята з середньої групи «Пізнайки» разом зі своєю вихователькою Тетяною Кузьміною досліджували ліхтарі.
Сьогодні малим «Пізнайкам» просто пощастило. Розглянувши знайому ілюстрацію за казкою Г. Сапгіра «Чарівний ліхтарик», малята згадали чарівних жучків-світлячків та переглянули коротеньке пізнавальне відео про те, як світяться світлячки у темну літню пору. Малята пожалкували, що зараз зима і зустріти світлячків просто неможливо. Проте згадали і назвали джерела світла в природі (сонце, місяць, зорі, блискавка) та в приміщенні (люстра, настільна лампа, світильник, включений телевізор, ліхтарик).
Thu
13
Feb
2020
Science + Technology + Reading + Engineering + Arts + Mathematics
13 лютого 2020 року, у «Дзвіночку» продовжився відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
Малята з молодшої групи «Чомусики» разом зі своєю вихователькою Олесею Забутною зацікавлено досліджували камінці. Хто їх не бачив у своєму житті? А чи знаєте ви те, про що сьогодні дізнались малята?
Уважно і допитливо малята розглядали, маніпулювали, досліджували, грали з камінцями. Констатували, що камінців у природі зустрічається багато, з них будують будинки, паркани, вистеляють доріжки. Їх збирають малята на берегах моря, річок, щоб цікаво погратися.
Камінчики є великі і маленькі, гладенькі (як щічка, поверхня столу, шкірка яблучка) і шершаві або шорсткі (як шматочок кори з дерева, мочалочка для чистки посуду); камінчики є різної форми: кругленькі, гостренькі, з виступами і пласкі; малята порівняли (на що схожі?) і знайшли подібність між камінцями і горішками, мушлями, жолудями, кісточками зі слив, абрикосів, персиків.
Wed
12
Feb
2020
Technology + Reading + Engineering
Чи знаєте ви про те, яке відношення має казковий персонаж Колобок до STREAM-освіти? Ні? Тоді прочитайте і перегляньте світлини з відкритого перегляду освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами у молодшій групі «Сонечко», вихователь Катерина Єрьоменко (12 лютого 2020 р.).
Нас, дорослих, зміст заняття захопив з перших хвилин, коли малята стали згадувати за фотосвітлинами зі свого життя в садочку, звідки вони дізнавалися (черпали інформацію) про Колобка: роздивлялися і читали дитячі книги з однойменною казкою, переглядали мультфільм, грали в настільний театр, ліпили колобочків з тіста, аплікували. А потім, виконуючи різноманітні дослідження, діти складали пазли з ілюстрацією будиночку дідуся з бабусею, куди так мріяв повернутися Колобок, що завітав до малят в гості. А досліджень було чимало.
Tue
11
Feb
2020
Science+Technology+ Engineering
11 лютого 2020 року у «Дзвіночку» продовжився відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
Малята з молодшої групи «Краплинки» разом зі своєю вихователькою Наталією Архіповою досліджували, такі знайомі всім з дитинства, рукавички. З непідробною зацікавленістю малята дізналися про те, ЩО? саме об’єднує живу овечку, шматочок вовни, вовняні нитки і вовняні рукавички.
Fri
07
Feb
2020
На три дні раніше запланованого терміну у «Дзвіночку» стартувала Методична панорама відкритого перегляду освітньої роботи з дошкільниками в рамках альтернативної програми "STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт».
Сьогодні, 07 лютого 2020 року, вихователька групи «Дзвіночки» Людмила Зеленська зі своїми вихованцями досліджували сніг та його властивості. Навчились знаходити спільне і відмінне між сніжинками і зірочками, дізнались, що сніжинки летять, падають, сипляться зі снігової хмари, утворюють великі і малі кучугури. Дослідили, що сніг білий, холодний, на теплих рученятах - перетворюється на воду, пухкий, розсипається, непрозорий, ліпиться руками і сніжколіпом, а від кольорової води теж стає кольоровим; що в снігу можна заховати іграшки і їх зовсім не видно, а з’являться лише тоді, коли сніг розстане. Порівняли сніг з ватою і цукром, спробували погратися з несправжнім снігом (картопляний крохмаль +олія) та віднайти відмінності зі справжнім: не холодний, не мокрий, не тане. Навіть спробували виготовити штучний сніг самостійно. Виготовити сніжки з білих серветок, весело погралися з ними і подарували сніжки Сніговику. А цеглинками –LEGO намалювали Сніговику на креативній дошці майже справжній снігопад.
Tue
04
Feb
2020
Нещодавно розпочався новий календарний рік, виходять друком перші випуски фахових видань. У нас знову нова публікація!
Знайомтесь і використовуйте в роботі з дітьми цикл інтегрованих занять для дітей молодшої групи виховательки-методистки «Дзвіночка» Наталії Шалди та виховательки Тетяни Гутянки, які надруковані у першому числі журналу «Дошкільне виховання» (№1/2020, стор.24-28).
Пропонований цикл занять, розроблений за альтернативною програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» (наук. керівник Катерина Крутій).
А дві світлини «Подвір’я встелила пухнаста перинка...» та «Швидко малята з гірки злітають…» виховательки Анни Казановської надруковані в рубриці «Фотоконкурс «Наші діти» за темою «Іди, іди, снігу, малюкам на втіху!».
Радіємо новим друкаціям і маємо надію, що будуть ще, не менш цікаві і актуальні!
Tue
04
Feb
2020
04 лютого 2020 року, згідно Плану роботи на 2019/2020 навчальний рік, вихователем Яною Шугаєвою з підгрупою дітей старшої групи «Веселка» для педагогів «Дзвіночка» проведено відкритий перегляд інтегрованого заняття за темою «Я папір до рук візьму і дослідження почну». За допомогою цікавих і активних форм роботи, що запропонувала вихователька та щляхом практичних пізнавальних дослідів, малята дізналися про те, ЯК? ІЗ ЧОГО? виготовляють папір, познайомилися з його видами (господарсько-побутовий, кольоровий, офісний, офсетний, пакувальний, гофрований, пергаментний, газетний, шпалерний, спеціальний папір для виготовлення грошей) та властивостями (тонкий, товстий, міцний, цупкий, гладенький, глянцевий, рветься,мнеться, згинається, ріжеться, промокає, втрачає свою форму); дослідили: ДЕ? та ЯК? використовується папір в побуті людей та іграх дітей.
Fri
20
Dec
2019
Сьогодні, 20 грудня 2019 року, на виконання плану роботи
міського методичного кабінету управління освіти та з метою мотивації інноваційної діяльності, виявлення, підтримки професійної самореалізації, формування інноваційної культури педагогічних
працівників закладів дошкільної освіти міста у «Дзвіночку» стартував міський Фестиваль інноваційних занять.
Для членів експертної групи та членів методичного об’єднання вихователів середніх груп вихователь «Дзвіночка» Тетяна Гутянка провела інтегроване заняття за альтернативною программою
формування культури інженерного мислення в дошкільників “STREAM-ОСВІТА, АБО СТЕЖИНКИ У ВСЕСВІТ” на тему: «Про
чудові апельсини - насолоду для дитини», зберігаючи основний принцип міжпредметної інтеграції за альтернативною програмою «STREAM – ОСВІТА, АБО СТЕЖИНКА У ВСЕСВІТ»: «БАЧУ», «ЧУЮ», «ВІДЧУВАЮ», «ГРАЮ», «ТВОРЮ».
Thu
28
Nov
2019
28 листопада 2019 року, згідно Плану роботи на 2019/2020 навчальний рік, вихователем Людмилою Зеленською з підгрупою дітей третього року життя з групи «Дзвіночки» для педагогів закладу проведено відкрите сюжетне заняття за альтернативною програмою «STREAM - освіта дошкільників » за темою «Зазирнемо в казочку і допоможемо Курочці Рябій».
За допомогою розвивальних книжечок, самостійно виготовлених вихователькою з фетру для кожної дитини, малята занурилися у захоплюючий сюжет кумедних пригод Курочки Ряби.
Tue
29
Oct
2019
25-26 жовтня 2019 року у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського за підтримки Факультету дошкільної, початкової освіти та мистецтва імені Валентини Волошиної, Кафедри дошкільної та початкової освіти, Центру авторських технологій і модерних практик, Бюро медитації, ГО «Академія розвитку особистості» відбувся Всеукраїнський практичний семінар «Результати запровадження STREAM-освіти дошкільників та пріоритети STREAM-освіти молодших школярів».
В роботі Всеукраїнського семінару взяла участь вихователь-методист «Дзвіночка» Наталія Шалда. Для учасників Всеукраїнського семінару вихователем-методистом Наталією Шалдою була проведена Педагогічна майстерня «STREAM-освіта дошкільників: моделюємо освітню ситуацію за напрямами альтернативної програми».
Mon
06
May
2019
06.05.2019р., у «Дзвіночку» для вихователів та вихователів-методистів закладів дошкільної освіти м. Шостки відбулось третє засідання міської педагогічної майстерні «LEGO-КОНСТРУЮВАННЯ ЯК КОМПОНЕНТ STREAM-ОСВІТИ ДОШКІЛЬНИКІВ» за темою «Інтеграція LEGO-конструювання в простір STREAM-освіти дошкільників», що провела вихователь-методист ЗДО №1 «Дзвіночок» Наталія Шалда.
Учасники спільно з керівником Педагогічної майстерні визначили місце та роль LEGO- конструювання в просторі STREAM-освіти дошкільників; мали змогу практично поуправлятись в активних вправах та іграх з використанням LEGO-цеглинок на взаємодію, розвиток у дітей уваги, спостережливості, мовлення, уміння співпрацювати в команді. За запропонованими темами, об’єднавшись в команди, самостійно спробували змоделювати освітній процес з дітьми дошкільного віку з використанням пізнавального конструювання з LEGO : визначили та побудували індивідуальні конструкції за своєю темою, об’єднали індивідуальні конструкції в колективну та запропонували орієнтовну тему творчої гри за колективною роботою.
Познайомились з досвідом роботи вчителя-логопеда ЗДО №1 Ірини Гетьманенко з використання LEGO-цеглинок як засобу корекційної та розвиваючої роботи з дітьми-логопатами, взяли участь у практичних завданнях, вправах, іграх з LEGO-цеглинками корекційно-розвиваючого спрямування.
Fri
26
Apr
2019
24 квітня 2019 року Наталія Шалда, вихователь-методист «Дзвіночка» взяла участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі «STEM-ОСВІТА: ІННОВАЦІЙНІ ПРОЕКТИ ДЛЯ НУШ» у рамках реалізації Програми Всеукраїнського інноваційного освітнього проекту «Я – дослідник», що проходив 23-24 квітня 2019 року в Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.
Секція 2 «Дошкільна освіта» - працювала на другий день, 24 квітня 2019. Програма секції була різнобічною і насиченою:
Василашко Ірина, завідувач сектору підготовки вчителів STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»: «STEM-освіта: інноваційні проекти для НУШ. Завдання науково-практичного семінару»;
Табінська Олена, менеджер з розвитку освітніх рішень LEGO Education в Україні: Майтер-клас «Творче конструювання з дітьми дошкільного віку»;
Шалда Наталія, вихователь-методист ЗДО №1 "Дзвіночок" міста Шостки: Педагогічна майстерня "STREAM-ОСВІТА лошкільників: моделюємо освітню ситуацію за освітніми напрями STREAM-освіти дошкільників";
Стеблянко Людмила, вихователь ЗДО №16 «Сонечко» міста Сум: Майстер-клас «Компонент - STREAM-освіти –«пізнавальне конструювання» у практиці роботи з дітьми дошкільного віку»;
Коба Лілія, вихователь-методист ЗДО №17 «Радість» міста Сум: Майстер-клас «Стенд-музей - базова сходинка сучасного розвивального середовища в контексті реалізації завдань STREAM-освіти».
Детальніше:
https://www.facebook.com/100009731776771/videos/852291705105214/
http://soippo.edu.ua/index.php/home/3318-na-chasi-stem-osvita
http://soippo.edu.ua/index.php/home/3323-123
Mon
08
Apr
2019
Фінішним заняттям в старшій групі «Сонечко», що сьогодні, 08.04.2019р., провела вихователь Єрьоменко Катерина за темою «Мозаїка – це іграшка чи мистецтво?» у «Дзвіночку» успішно закінчилася Методична панорама перегляду освітньої роботи з дошкільниками за альтернативною програмою «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт». Десята ідея, десяте заняття в десятій групі було не менш цікавим і не менш пізнавальним та розвиваючим для малят, чим попередні. Діти разом зі своєю вихователькою спробували розібратися, що то є «мозаїка»? Дитяча іграшка чи мистецтво? Через коротенькі відеофільми та мультимедійні презентації, вихователь донесла дітям, що мозаїка – не лише цікава дитяча іграшка, а ще, мозаїка - це один з видів декоративно-прикладного та монументального мистецтва, історія якого тягнеться з глибинних віків.
Fri
05
Apr
2019
05.04.2019р., в рамках Методичної панорами перегляду освітньої роботи з дошкільниками за альтернативною програмою «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» діти старшої групи «Грайлики» разом зі своєю вихователькою Оленою Чаус досліджували такий знайомий і, виявилось, не зовсім знайомий м’яч… Малята з цікавістю познайомилися з історією виникнення м’яча, розглянули м’яч як іграшку, як спортивний інвентар, як сувенір чи прикрасу. Дослідили матеріали, з яких виготовляють м’ячі, переконалися в тому, що пружність м’яча залежить від того, чи є у м’ячі повітря. За допомогою насосів (самостійно для спущених м’ячів знайшли, відповідно розміру м’ячів, насоси) самостійно накачали і повернули пружність спущеним м’ячам.
Thu
04
Apr
2019
Сьогодні, 04.04.2019р., в рамках Методичної панорами перегляду освітньої роботи з дошкільниками за альтернативною програмою «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» вихователь «Дзвіночка» Олеся Забутна з дітьми старшої групи «Чомусики» занурилася у цікавий світ годинників на інтегрованому занятті «Відстукує годинник – невпинно лине час…». Малята з цікавістю дізналися про те, що у світі існує багато видів годинників, які об’єднуються за певними параметрами: спосіб розміщення: наручні і настінні годинники; призначення: будильники, таймери, секундоміри; вимірювання часу: із циферблатом чи табло; улаштування годинникового механізму: механічний, кварцевий чи електронний.
Wed
03
Apr
2019
У «Дзвіночку» продовжується Методична панорама перегляду освітньої роботи з дошкільниками в рамках альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт». Сьогодні, 03.04.2019р., вихователем Марією Кузьменко в середній групі «Веселка» продемонстровано інтегроване заняття «Як книга з’являється на світ та як її зберігають…».
Робота з теми «Таємниці книжкового дивосвіту» розпочалася в групі ще з понеділка. Діти переглянули та обговорили разом з вихователем науково-пізнавальні ролики, мультимедійні презентації на тему «Як книга з’являється на світ», побували на екскурсії в шкільній бібліотеці. А сьогодні – спробували згадати та вербалізувати свої знання, поміркувати над тим, чи легко і просто з’являються книжки, що треба знати і як діяти, щоб книги жили довго, де краще їх зберігати.
Tue
02
Apr
2019
2 квітня 2019 року у «Дзвіночку» продовжилась Методична панорама перегляду освітньої роботи з дошкільниками в рамках альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в середній групі «Всезнайки» на занятті «Парасольку, парасолю – на прогулянку візьму…», що провела вихователь Юлія Кузьменко.
На цей раз малеча вивчала таку знайому всім парасольку. З подивом дізналися, що парасольки в давнину були дуже важкі,важили аж до двох кілограмів. Спробували самостійно дослідити, чи легко було носити таку парасольку; з цікавістю розібралися в тому, що парасольки є для дітей, дорослих, є - чоловічі і жіночі, а ще – для домашніх улюбленців, для тварин; є парасольки, які захищають від дощу, сонця та ті, що використовують у своїй роботі професійні фотографи. І мають ці парасольки - різний вигляд та виготовлені з різних матеріалів.
Fri
29
Mar
2019
Методичну панораму перегляду освітньої роботи з дошкільниками в рамках альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт»
29.03.2019р.
продовжила вихователь
«Дзвіночка»
Олена Гришкова
в молодшій групі «Добрики» інтегрованим заняттям
«Велика сила маленької насінинки…»
Малюки, як справжні дослідники, досліджували, згадували, робили висновки, розповідали про те, як весною пробуджуються рослини. Що найперші – проростають з корінців…
а ще рослини виростають з насіння та цибулин. Цибулинки, як насіння, є і у овоча-цибулини, і у квіток крокуса, тюльпанів. Знайшли малесенький росток у цибули, роздивилися корінці та зелені
пір’їнки, що виросли з цибулин, які ж самі і посадили раніше.
Thu
28
Mar
2019
Сьогодні, 28.03.2019р., Методичну панораму перегляду освітньої роботи з дошкільниками в рамках альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» продовжила вихователь «Дзвіночка» Валентина Єнжиєвська в молодшій групі «Зайченята» інтегрованим заняттям «Є різні рибки у воді: товсті, тоненькі і худі…»
Скільки всього цікавого дізналися малята про риб: що найрідніша домівка у риб - це чиста водичка; що в акваріумі, річках, озерах, ставках –
Wed
27
Mar
2019
Методична панорама перегляду освітньої роботи з дошкільниками в рамках альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» 27.03.2019р. продовжилась у «Дзвіночку» інтегрованим заняттям в молодшій групі «Пізнайки» за темою «Дивне диво, диво з див: хтось яєчко загубив», що провела вихователь Тетяна Кузьміна.
Малюки з захопленням роздивились (порівняли, знайшли спільне і відмінне) курячі, гусячі, качині, індюшині, перепелині яйця, співвіднесли їх з відповідними птахами, порівняли яйця домашніх птахів з голуб’ячими та гороб’ячими яєчками. Переконались в тому, що весною всі птахи, що зимували, ті, що повернулися весною, і домашні - з яєць висиджують пташенят. Дійшли висновку, що всі пташки мають дзьоб, крила, лапи та пір’я, проте літають зовсім не всі; дізналися, що серед домашніх є ті, що добре вміють плавати. Малята досліджували, що буде з яйцем (вареним, сирим, пустим), якщо його опустити у воду… та залюбки виконували різні цікаві практичні ігрові завдання за темою.
Tue
26
Mar
2019
26.03.2019р., у «Дзвіночку» продовжилась Методична панорама перегляду освітньої роботи з дошкільниками в рамках альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт».
У молодшій групі «Краплинки» малюки разом з вихователем Наталією Архіповою на занятті «Прийшла весна – прокинулись комахи» занурилися у цікавий і дивовижний світ комах. За жуком – клопом (солдатиком) та жуком сонечком діти вже встигли поспостерігати у природі. Але скільки ще дивовижних комах незабаром з’явиться на наших клумбах, деревах, кущах. Тож на занятті малят очікували захоплюючі, цікаві, пізнавальні завдання, ігри досліди, пов’язані з комахами. Діти називали та пізнавали комах, дізнавалися, як вони живуть в природі, як пересуваються. Що треба пам’ятати, щоб не завдати комахам лиха. Досліджували, кому легенький вітерець допомагає летіти, а на яку комаху – не впливає зовсім. Ховали комах від пташки та пояснювали свій вибір, майстрували одним комахам будиночки, а другим – квіти, промовляли закличку-потішку жуку –сонечку.
Mon
25
Mar
2019
Сьогодні, 25.03.2019р., у «Дзвіночку» стартувала Методична панорама перегляду освітньої роботи з дошкільниками в рамках альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт». Через практичну роботу з малятами педагоги націлені більш детально розібратися в освітніх напрямах альтернативної Програми, практично вибудувати та зреалізувати інтегрований (міждисциплінарний) підхід до пізнання оточуючого світу, в роботі з дітьми надати перевагу дослідженню, експериментуванню, практичним методам і прийомам, що розвивають у дошкільників наочно – образне, логічне та креативне мислення.
Найменші малюки «Дзвіночка» разом з вихователем Оксаною Лейко на занятті «Як маленька краплинка шукала маму-хмаринку» з непідробною цікавістю досліджували таку просту, таємничу і манливу воду.
Wed
28
Nov
2018
За Річним планом роботи 28 листопада 2018 року у «Дзвіночку» відбулось засідання педагогічної ради з проблеми «STREAM – ОСВІТА ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ БАЗОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДОШКІЛЬНИКІВ», де педагоги зацікавлено обговорили актуальність та значущість впливу STREAM – освіти на формування культури інженерного
Mon
16
Apr
2018
11-13 квітня 2018 року вихователь-методист «Дзвіночка» Наталія Шалда взяла участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Технології розвитку здібностей і обдарованості дошкільників та учнів початкової школи», що проходив, м .Київ (Конча-Заспа, санаторій «Пролісок» - конгресс-хол «Оазис»).
Програма семінару була неймовірно насичена на всі освітні смаки і уподобання. Учасники семінару з зацікавленістю взяли участь в роботі різноманітних майстер-класів, зацікавлено познайомилися з унікальною, альтернативною програмою «STREAM – освіта, або Стежинки у Всесвіт» (программа формування культури інженерного мислення в дошкільників).