Wed
26
Feb
2020
Шановні колеги, батьки, гості сайту!
До вашої уваги - фрагменти відео освітньої діяльності з дітьми в рамках Методичної панорами відкритого перегляду роботи вихователів за напрямами альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт», що проходила у «Дзвіночку» з 10 лютого по 21 лютого 2020 року.
ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА
«Сюрпризи від мами-хмаринки та маленької сніжинки»
(ранній вік)
Fri
21
Feb
2020
Science + Technology + Reading + Arts
21.02.2020р. - завершальним акордом Методичної панорами відкритого перегляду освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» стала діяльність виховательки Тетяни Гутянки з дітьми середнього дошкільного віку за темою «Неспішно, крок за кроком, минають пори року».
В десятий раз (десять тем, десять вихователів) педагоги «Дзвіночка» переконались в необмеженій творчості, винахідливості, глибокій компетентності вихователів садочку, які щиро і віддано люблять свою справу. Зміст освітньої діяльності за кожною темою, що була вибрана вихователями для перегляду, не лише зберігав основний принцип STREAM–освіти – міжпредметну інтеграцію, а і мав WOW-ЕФЕКТ і для дітей, і для колег!
Thu
20
Feb
2020
Science + Technology + Engineering + Reading + Arts
У «Дзвіночку» продовжується відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
20 лютого 2020 року, в старшій групі «Веселка», малята разом зі своєю вихователькою Марією Беспалою через цікаві та активні форми освітньої діяльності розбиралися в поняттях «диво», «природне диво», «рукотворне диво», «диво своїми руками».
Складаючи башточку з цеглинок ЛЕГО, діти віднайшли певне зображення, яке уважно розглянули та спробували визначити: до природних чи рукотворних див відноситься зображення (природні дива – водоспад, пустеля, веселка тощо, рукотворні - вишивка, скульптура, вироби з дерева, глини).
Wed
19
Feb
2020
Science + Technology + Engineering + Mathematics
У «Дзвіночку» продовжується відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
19 лютого 2020 року, в старшій групі «Всезнайки», малята разом зі своєю вихователькою Юлею Кузьменко не лише дослідили лід зусібіч, а й спробували себе в ролі «льодоварів» та влаштували, майже, справжні ковзанки і для себе, і для іграшкових друзів.
Цьогоріч, сніг у нашому місті випадав так рідко, що спостерігати за ним, грати і досліджувати з дітворою можна було лише упродож трьох днів. А льоду та ковзанки, малята так і не дочекалися. Проте, при великому бажанні, досліджувати лід можна у будь - яку пору року і при будь - якій температурі. Навпаки, в цьому є свої принади, а головне – висновки будуть різними.
Tue
18
Feb
2020
У «Дзвіночку» продовжується відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
18 лютого 2020 року, в старшій групі «Грайлики», діти разом зі своєю вихователькою Оленою Чаус грали, розглядали, обстежували, досліджували різноманітні хустинки, хусточки, хустки.
Перше, про що ми, дорослі, думаємо, коли чуємо слово «хустка» - що це жіночий аксесуар, головний убір сільських жінок в давнину; педагоги наголосять, що хустка - обов’язковий елемент українського національного одягу, оберіг, символ українських традицій. Звичайно, що це так!
Але сьогодні, вихователька залучила малят до обстеження і вивчення хустки (хустинки, хустки) зовсім з іншої сторони, задіявши всі сенсорні канали сприймання.
Mon
17
Feb
2020
Science + Technology + Engineering + Mathematics
У «Дзвіночку» продовжується відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
17 лютого 2020 року, малята з середньої групи «Зайченята» разом зі своєю вихователькою Валентиною Єнжиєвською спробували дізнатися про всі, чи, майже всі, таємниці звичайних палиць і паличок та дослідити їх з усіх сторін.
Ну що б, здавалося, можна цікавого дізнатися про палички і палиці, які просто валяються під ногами щодня? Задумались? А малята з групи «Зайченята» відтепер зможуть і меншим, і старшим своїм друзям розповісти безліч цікавинок про звичайнісінькі палиці і палички.
Fri
14
Feb
2020
Science + Technology + Engineering + Mathematics
У «Дзвіночку» продовжується відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
14 лютого 2020 року, малята з середньої групи «Пізнайки» разом зі своєю вихователькою Тетяною Кузьміною досліджували ліхтарі.
Сьогодні малим «Пізнайкам» просто пощастило. Розглянувши знайому ілюстрацію за казкою Г. Сапгіра «Чарівний ліхтарик», малята згадали чарівних жучків-світлячків та переглянули коротеньке пізнавальне відео про те, як світяться світлячки у темну літню пору. Малята пожалкували, що зараз зима і зустріти світлячків просто неможливо. Проте згадали і назвали джерела світла в природі (сонце, місяць, зорі, блискавка) та в приміщенні (люстра, настільна лампа, світильник, включений телевізор, ліхтарик).
Thu
13
Feb
2020
Science + Technology + Reading + Engineering + Arts + Mathematics
13 лютого 2020 року, у «Дзвіночку» продовжився відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
Малята з молодшої групи «Чомусики» разом зі своєю вихователькою Олесею Забутною зацікавлено досліджували камінці. Хто їх не бачив у своєму житті? А чи знаєте ви те, про що сьогодні дізнались малята?
Уважно і допитливо малята розглядали, маніпулювали, досліджували, грали з камінцями. Констатували, що камінців у природі зустрічається багато, з них будують будинки, паркани, вистеляють доріжки. Їх збирають малята на берегах моря, річок, щоб цікаво погратися.
Камінчики є великі і маленькі, гладенькі (як щічка, поверхня столу, шкірка яблучка) і шершаві або шорсткі (як шматочок кори з дерева, мочалочка для чистки посуду); камінчики є різної форми: кругленькі, гостренькі, з виступами і пласкі; малята порівняли (на що схожі?) і знайшли подібність між камінцями і горішками, мушлями, жолудями, кісточками зі слив, абрикосів, персиків.
Wed
12
Feb
2020
Technology + Reading + Engineering
Чи знаєте ви про те, яке відношення має казковий персонаж Колобок до STREAM-освіти? Ні? Тоді прочитайте і перегляньте світлини з відкритого перегляду освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами у молодшій групі «Сонечко», вихователь Катерина Єрьоменко (12 лютого 2020 р.).
Нас, дорослих, зміст заняття захопив з перших хвилин, коли малята стали згадувати за фотосвітлинами зі свого життя в садочку, звідки вони дізнавалися (черпали інформацію) про Колобка: роздивлялися і читали дитячі книги з однойменною казкою, переглядали мультфільм, грали в настільний театр, ліпили колобочків з тіста, аплікували. А потім, виконуючи різноманітні дослідження, діти складали пазли з ілюстрацією будиночку дідуся з бабусею, куди так мріяв повернутися Колобок, що завітав до малят в гості. А досліджень було чимало.
Tue
11
Feb
2020
Science+Technology+ Engineering
11 лютого 2020 року у «Дзвіночку» продовжився відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
Малята з молодшої групи «Краплинки» разом зі своєю вихователькою Наталією Архіповою досліджували, такі знайомі всім з дитинства, рукавички. З непідробною зацікавленістю малята дізналися про те, ЩО? саме об’єднує живу овечку, шматочок вовни, вовняні нитки і вовняні рукавички.
Fri
07
Feb
2020
На три дні раніше запланованого терміну у «Дзвіночку» стартувала Методична панорама відкритого перегляду освітньої роботи з дошкільниками в рамках альтернативної програми "STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт».
Сьогодні, 07 лютого 2020 року, вихователька групи «Дзвіночки» Людмила Зеленська зі своїми вихованцями досліджували сніг та його властивості. Навчились знаходити спільне і відмінне між сніжинками і зірочками, дізнались, що сніжинки летять, падають, сипляться зі снігової хмари, утворюють великі і малі кучугури. Дослідили, що сніг білий, холодний, на теплих рученятах - перетворюється на воду, пухкий, розсипається, непрозорий, ліпиться руками і сніжколіпом, а від кольорової води теж стає кольоровим; що в снігу можна заховати іграшки і їх зовсім не видно, а з’являться лише тоді, коли сніг розстане. Порівняли сніг з ватою і цукром, спробували погратися з несправжнім снігом (картопляний крохмаль +олія) та віднайти відмінності зі справжнім: не холодний, не мокрий, не тане. Навіть спробували виготовити штучний сніг самостійно. Виготовити сніжки з білих серветок, весело погралися з ними і подарували сніжки Сніговику. А цеглинками –LEGO намалювали Сніговику на креативній дошці майже справжній снігопад.
Tue
04
Feb
2020
Нещодавно розпочався новий календарний рік, виходять друком перші випуски фахових видань. У нас знову нова публікація!
Знайомтесь і використовуйте в роботі з дітьми цикл інтегрованих занять для дітей молодшої групи виховательки-методистки «Дзвіночка» Наталії Шалди та виховательки Тетяни Гутянки, які надруковані у першому числі журналу «Дошкільне виховання» (№1/2020, стор.24-28).
Пропонований цикл занять, розроблений за альтернативною програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» (наук. керівник Катерина Крутій).
А дві світлини «Подвір’я встелила пухнаста перинка...» та «Швидко малята з гірки злітають…» виховательки Анни Казановської надруковані в рубриці «Фотоконкурс «Наші діти» за темою «Іди, іди, снігу, малюкам на втіху!».
Радіємо новим друкаціям і маємо надію, що будуть ще, не менш цікаві і актуальні!
Tue
04
Feb
2020
04 лютого 2020 року, згідно Плану роботи на 2019/2020 навчальний рік, вихователем Яною Шугаєвою з підгрупою дітей старшої групи «Веселка» для педагогів «Дзвіночка» проведено відкритий перегляд інтегрованого заняття за темою «Я папір до рук візьму і дослідження почну». За допомогою цікавих і активних форм роботи, що запропонувала вихователька та щляхом практичних пізнавальних дослідів, малята дізналися про те, ЯК? ІЗ ЧОГО? виготовляють папір, познайомилися з його видами (господарсько-побутовий, кольоровий, офісний, офсетний, пакувальний, гофрований, пергаментний, газетний, шпалерний, спеціальний папір для виготовлення грошей) та властивостями (тонкий, товстий, міцний, цупкий, гладенький, глянцевий, рветься,мнеться, згинається, ріжеться, промокає, втрачає свою форму); дослідили: ДЕ? та ЯК? використовується папір в побуті людей та іграх дітей.