Методичну панораму відкритого перегляду дослідницької діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми "STREAM -освіта, або Стежинки у Всесвіт", 16.11.2021р., продовжила вихователька старшої групи Олена Чаус. Напевно, найскладніше організувати дослідницьку діяльність за напрямом альтернативної програми: Reading and Writing (читання та письмо). Але проживаючи цікавий сюжет освітньої ситуації за темою «Мандри осіннього листочка», малятам вдалось дослідити, як змінюється значення слова і зображення самої назви, яку позначає слово, зі зміною артикуляції голосних звуків під час промовляння. За ідеєю дитячого мультфільму «Про листочок і мишку» малята мандрували разом з осіннім листочком. Разом долати перешкоди, разом робили дивовижні відкриття: що означає слово «листопад», як частинка «пів» впливає на назву предмету, як і чому «дим» став «дім», «кіт» дивовижно перетворився на «кита», а назва річкової риби «сом» перетворилась на осінній «сум» маленького листочка. Хоча «Башточка осіннього суму» з лего цеглинок будувалась весело і швидко.
Write a comment