Тема освітньої діяльності: "ЗВУЧИТЬ УСЕ, КУДИ НЕ ГЛЯНЬ, ЩО В РУКИ НЕ ВІЗЬМИ"
Інтегроване заняття за альтернативною програмою «STREAM-освіта дошкільників» з домінантним напрямом Technology (технологія) в молодшій групі «Всезнайки», вихователька Юлія Кузьменко.
А вам цікаво як малюки з молодшої групи досліджували та експериментальним шляхом знаходили звуки навколо? А ви запитайте у самих малят, бо вони, майже, самостійно:
Ø Шукали джерело звуку;
Ø Знаходили звуки навколо себе, в найулюбленішому ігровому осередку (сигнал пожежної машини, лялька, що розмовляє, барабан, мушля з шумом моря, дерев’яні палички… тощо;
Ø Слухали фонозапис як стугонить і бубонить завірюха з вітром та розглянули відповідну ілюстрацію;
Ø Показали як рухаються під шум вітру тендітні сніжинки;
Ø Порівняли звуки у брязкальцях, які виготовляли, майже, самостійно. На слух впізнали звуки гречки, камінців та кукурудзи у брязкальцях;
Ø Пересвідчили, що камінець, коли падає у воду вміє говорити, а «говорить він – «бульк»!
Ø Розпізнали звуки міста: шум машин та гомін людей;
Ø І за звуками, дізналися, хто живе на сільському подвір’ї.
Write a comment