Science + Technology + Reading + Arts
21.02.2020р. - завершальним акордом Методичної панорами відкритого перегляду освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» стала діяльність виховательки Тетяни Гутянки з дітьми середнього дошкільного віку за темою «Неспішно, крок за кроком, минають пори року».
В десятий раз (десять тем, десять вихователів) педагоги «Дзвіночка» переконались в необмеженій творчості, винахідливості, глибокій компетентності вихователів садочку, які щиро і віддано люблять свою справу. Зміст освітньої діяльності за кожною темою, що була вибрана вихователями для перегляду, не лише зберігав основний принцип STREAM–освіти – міжпредметну інтеграцію, а і мав WOW-ЕФЕКТ і для дітей, і для колег!
Робота з малятами розпочалась з розглядання дивовижної репродукції картини Яцека Йерки «Пори року», де художник майстерно поєднав усі чотири роки. Малятам не лише безпомилково знайшли кожну пору року на картині, починаючи від зими, а і впевнено та зацікавлено шукали пори року, з якої до дітей потрапили деякі речі: ялинкова прикраса, гілочка з зеленими листочками, надувний круг для купання, жовтий кленовий листочок. Але малятам не просто так потрібно було згадати відповідну пору року, а й визначити найхарактерніші ознаки, виконати певні завдання і створити «Зимову (весняну, літню, осінню) картину кольорів».
За столиками з білою скатертиною, що символізували зиму, малята розглядали і порівнювали сніжинки, відзначали спільне-відмінне, на дотик і слух знайшли серед трьох мішечків той, звук якого нагадав дітям, як скрипить під ногами сніг.
За «весняними» столами, малята охоче перетворили зимовий пейзаж на весняний. А щоб побачити, як весною рослини, що пробудилися від зимового сну, активно п’ють воду, провели дослідження з листками пекінської капусти та води, зафарбованої харчовими барвниками.
Літній період року малята обговорили, виконуючи цікаву ігрову вправу «Що буває – не буває влітку» та через ігри з піском «Чарівні перетворення» на світлодіодному столі-пісочниці.
В осінню пору діти досліджувати дари осені на дотик та з великою зацікавленістю, як справжні дослідники, створили «Дощик в банці».
Розглядаючи свої власні картини кольорів різних пір року, діти зробили висновок, що кожна пора року особлива і приваблива, радує і дивує по-своєму, має свої яскраві кольори.
Більше фото на нашій сторінці у Facebook