Science + Technology + Engineering + Reading + Arts
У «Дзвіночку» продовжується відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
20 лютого 2020 року, в старшій групі «Веселка», малята разом зі своєю вихователькою Марією Беспалою через цікаві та активні форми освітньої діяльності розбиралися в поняттях «диво», «природне диво», «рукотворне диво», «диво своїми руками».
Складаючи башточку з цеглинок ЛЕГО, діти віднайшли певне зображення, яке уважно розглянули та спробували визначити: до природних чи рукотворних див відноситься зображення (природні дива – водоспад, пустеля, веселка тощо, рукотворні - вишивка, скульптура, вироби з дерева, глини).
Згадали оповідання Михайла Слабошпицького «Чудасія на балконі», що читали напередодні, та розповіли один одному про те, яке диво трапилося на балконі? (вилупилися каченята), визначили що це природне, а не рукотворне, проте люди також долучилися до природного дива (доглядали і підгодовували каченят).
За коректурною таблицею «Дива навколо нас» малята ще раз зацікавлено поуправлялися у визначенні див, які створені людиною, а які – природою.
Переглянули і обговорили пізнавальну презентацію «Природа - мудрий винахідник». Дійшли висновку, що ідеї цікавих винаходів людей – запозичені у природі.
Захоплено створювали дива самостійно: чавили лимонний сік і писали (малювали) «секретні» лист. За допомогою харчових барвників та мийного засобу заставили «танцювати» молоко. Здивовано дізнались, що якщо паперові квіткові бутони «напоїти» (опустити у воду) водою, вони розкриються і яскраво заквітнуть.
Поміркували над тим, які перетворення відбуваються у природі без участі людини.
А найголовнішим рукотворним дивом, стало самостійне виготовлення рухливої іграшки «Пустунчик-Веселунчик» з паперового стаканчика, що малята самостійно декорували напередодні, та трубочок для коктейлю.
Наприкінці зробили висновок: що, навіть, найпростіші речі та предмети можуть стати справжнім дивом, якщо мати знання, умілі руки і трішки фантазії. Руки у малят були дійсно умілими!
Та дивовижним було і саме заняття з малятами. Дивувались всі: і діти, і колеги, що переглядали діяльність.
Write a comment