Science+Technology+ Engineering
11 лютого 2020 року у «Дзвіночку» продовжився відкритий перегляд освітньої діяльності з дошкільниками за напрямами альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» в рамках Методичної панорами.
Малята з молодшої групи «Краплинки» разом зі своєю вихователькою Наталією Архіповою досліджували, такі знайомі всім з дитинства, рукавички. З непідробною зацікавленістю малята дізналися про те, ЩО? саме об’єднує живу овечку, шматочок вовни, вовняні нитки і вовняні рукавички.
Спробували з вовни самостійно скрутити ниточку, роздивитись під лупу різні рукавички і побачити переплетіння ниток у рукавичках з різного текстилю. Обстежили різні види рукавичок і впевнилися, що рукавички – не лише предмет одягу для рук, який виготовляють з вовни, хутра, шкіри, гуми та різної тканини, які зберігають теплими руки у холодну пору року, а ще – це вид одягу, який захищає руки від гарячого (рукавички для кухні), від бруду та поранення (господарчі), спортивні рукавички захищають руки спортсменів від травм, медичні - захищають від інфекційних збудників. Що є спеціальні рукавички, і зовсім не схожі між собою рукавички для будівельників і для байкерів. Через ігри зі справжнім снігом дізналися, що найтонші рукавички з тканини промокають найшвидше, товстіші і цупкіші - промокають не так швидко, а шкіряні рукавички і рукавички із плащівки – не промокли зовсім!
Через ігрові дії з фетровими рукавичками діти познайомились з такими поняттями як «візерунок з геометричних фігур», «симетрія», «пара», «ліва і права рукавичка».
Не забули малята і про казкову рукавичку, яка стала теплим помешканням для багатьох звіряток, але виявилася для них – затісною. Тому для казкових персонажів малюки залюбки прикрасили велику паперову рукавицю LEGO –цеглинками.
Більше фото на нашій сторінці у Facebook
Write a comment