У «Дзвіночку» продовжується Методична панорама перегляду освітньої роботи з дошкільниками в рамках альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт». Сьогодні, 03.04.2019р., вихователем Марією Кузьменко в середній групі «Веселка» продемонстровано інтегроване заняття «Як книга з’являється на світ та як її зберігають…».
Робота з теми «Таємниці книжкового дивосвіту» розпочалася в групі ще з понеділка. Діти переглянули та обговорили разом з вихователем науково-пізнавальні ролики, мультимедійні презентації на тему «Як книга з’являється на світ», побували на екскурсії в шкільній бібліотеці. А сьогодні – спробували згадати та вербалізувати свої знання, поміркувати над тим, чи легко і просто з’являються книжки, що треба знати і як діяти, щоб книги жили довго, де краще їх зберігати.
Малята знайшли загальну спільність між дерев’яними іграшками та книгою; за допомогою карток та цифр проілюстрували шлях дерева до книжки, розібралися, де в книжок обкладинки, сторінки; дослідили, що книги є різні: є для дітей, а є для дорослих, що за обкладинкою можна визначити для кого книжка і, навіть, про що може бути книга; порівняли книги за обкладинками, товщиною, величною, кількістю сторінок; знайшли спільне і відмінне у старій та новій книгах, вдихнули аромат нової книги та спробували вербалізувати відчутий запах нової книги. Дійшли висновку, що книги зберігаються на зручних полицях, в шафах і в бібліотеках. Згадали, що про бібліотеку є навіть улюблений мультфільм «Свинка Пеппа у бібліотеці». А ще, шляхом дослідів довели, що м’яти, рвати, брати книгу брудними руками – не можна, бо від цього псуються її сторінки і виправити це просто неможливо: неможливо розгладити зім’ятий аркуш паперу, неможливо склеїти до купи розірвані частинки аркуша так, що було непомітно, неможливо витерти серветкою жирну пляму з чистого аркуша….
На сам кінець, малюки разом з вихователем виготовили закладку для своєї улюбленої книги.
Більше фото на нашій сторінці у Facebook
Write a comment