Методичну панораму перегляду освітньої роботи з дошкільниками в рамках альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт»
29.03.2019р.
продовжила вихователь
«Дзвіночка»
Олена Гришкова
в молодшій групі «Добрики» інтегрованим заняттям
«Велика сила маленької насінинки…»
Малюки, як справжні дослідники, досліджували, згадували, робили висновки, розповідали про те, як весною пробуджуються рослини. Що найперші – проростають з корінців…
а ще рослини виростають з насіння та цибулин. Цибулинки, як насіння, є і у овоча-цибулини, і у квіток крокуса, тюльпанів. Знайшли малесенький росток у цибули, роздивилися корінці та зелені
пір’їнки, що виросли з цибулин, які ж самі і посадили раніше.
Помітили, що світло, волога та тепло мають велике значення для рослин. Пір’їнки цибулини, що виросли у темряві, дуже відрізняються від тих, що росли на підвіконні. Вони – бліді і покручені. А
цибулинка, яка лежала на таці, теж проросла і свої росточки-пір’їнки повернула до сонечка і світла. Порівняли цибулинки з квасолинами, знайшли відмінності, порівняли сухі квасолини з тими, що
лежали у вологій серветці один день, три дні, тиждень, вербалізували відмінності. Через технічні засоби поспостерігали, як велика сила маленької насінинки допомагає квасолині проростити, куди
направляється корінець, а куди – стебельце,коли з’являються листочки. Порівняли кущики квасолі, висадженої в різний час.
А на сам кінець, LEGO-чоловічкам, у яких є будинок і свій город, допомогли з LEGO-цеглинок сконструювати LEGO-цибулинки.
Write a comment