Сьогодні, 28.03.2019р., Методичну панораму перегляду освітньої роботи з дошкільниками в рамках альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» продовжила вихователь «Дзвіночка» Валентина Єнжиєвська в молодшій групі «Зайченята» інтегрованим заняттям «Є різні рибки у воді: товсті, тоненькі і худі…»
Скільки всього цікавого дізналися малята про риб: що найрідніша домівка у риб - це чиста водичка; що в акваріумі, річках, озерах, ставках –
риби живуть у прісній воді, а в морі, океані – в солоній, навіть спробували воду на смак; розібралися в зовнішньому вигляді річкових і акваріумних рибок, дійшли висновку, що рибки плавають, пірнають, дихають, живуть, харчуються; знайшли відмінності між живими та іграшковими рибками (іграшкові не пересуваються у воді, не їдять корм, і луска у них – намальована, а не справжня); розглядаючи картину Вікторії Кірдій «Нова вудочка», згадали, хто з татом був на рибалці, де, та яку рибку спіймали; відгадали загадки про річкових риб та спробували на дотик знайти в «Чарівному мішечку» геометричні форми з кутами і без них, щоб викласти рибку на папері («Логіки світу» І. Стеценко) та доповнити «портрет рибки» камінчиками і водоростями з LEGO-цеглинок; у рухливій грі тікали від «щуки», як справжні карасі… та, на сам кінець, залюбки запустили «золотих» карасів, виготовлених з апельсинової шкірки, у «озеро», яке прикрасили квітами з LEGO-цеглинок.
Write a comment