До уваги педагогів і всіх,
хто цікавиться розвитком дітей дошкільного віку!
У видавництві «ЛІПС» (м.Запоріжжя) вийшла друком альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників" (науковий керівник Крутій К. Л.) "STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт», яка зорієнтована на цінності та інтереси дитини, на ампліфікацію дитячого розвитку, взаємозв’язок усіх сторін життя, формування культури інженерного мислення.
Програма адресована педагогам, практичним психологам і соціальним педагогам закладів дошкільної та початкової освіти, вихователям, які працюють у будинках сімейного типу, в закладах інтернатного типу тощо; студентам педагогічних інститутів та коледжів, які навчаються за спеціальністю «Дошкільна освіта»; батькам.
До альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників" (науковий керівник Крутій К. Л.) "STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» підготовлені два методичні посібники:
Природничо-наукова освіта дошкільників: блоково-тематичне планування на засадах інтеґрації та методичні поради. ЗИМА-БІЛОСНІЖКА (Катерина Крутій, Ірина Стеценко)
Природничо-наукова освіта дошкільників: блоково-тематичне планування на засадах інтеґрації та методичні поради. ВЕСНА-ЧАРІВНИЦЯ (Катерина Крутій, Ірина Стеценко)
ЗИМА-БІЛОСНІЖКА
У посібнику подано концепцію та планування освітньої діяльності з дітьми за всіма віковими групами, яке відповідає змісту, структурі та концептуально-методичним підходам комплексної освітньої програми “Дитина в дошкільні роки” (2015 р.) та альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”.
ВЕСНА-ЧАРІВНИЦЯ
У посібнику подано планування освітньої діяльності з дітьми за всіма віковими групами, яке відповідає змісту, структурі та концептуально-методичним підходам комплексної освітньої програми “Дитина в дошкільні роки” (2015 р.) та альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”.
Write a comment