БАГАТО ІГРАШОК - НЕ ОЗНАЧАЄ КРАЩЕ!

Всім відомо, що обов'язковим і безпосереднім супутником гри дітей є іграшка.  Але чи завжди багато іграшок, то краще? І чи завжди найцікавіше грати з дуже коштовною іграшкою?

На ці питання намагалась знайти відповідь молодий фахівець «Дзвіночка»  Ольга Клименко  спільно з малятами старшого дошкільного віку групи «Всезнайки» на інтегрованому занятті «Багато іграшок - не означає краще» (19.12.2016 р.).

 

Через власні малюнки діти згадали скільки різноманітних іграшок є у них вдома, розповіли  про іграшки, які  є улюбленими, а з якими іграшками – не граються зовсім і чому. Після розповіді вихователем оповідання В. Осеєвої «Сторож»,  малята дійшли висновку, що багато іграшок радості зовсім не приносить,  важливіше мати гарних  друзів  та цікавий сюжет гри, в якій є кожному місце і роль. Спробували порівняти ігри з коштовною електронною іграшкою робота, одного на всіх, де хтось тиснув кнопки, а інші – спостерігали, з веселими, захоплюючими іграми зі звичайнісіньким прапорцем.  Де малята наввипередки змагались один з одним на швидкість, доганяли один одного, ховали та шукали прапорець,   сміялись, бігали, бешкетували і радісно зробили висновок, що для веселої гри не обов'язково мати багато та коштовних іграшок.

Але найцікавішою на занятті була ситуація, коли з ігрового осередку «зникли» звичні іграшки малят. Натомість діти знайшли непривабливу коробку з залишками шпалери, фломастерами, різноманітними коробками з-під дитячого і дорослого взуття, пляшками від соку, коробочками з-під сірників, квасолю тощо. Після невеликої паузи і провокативних запитань вихователя, у дітей розгорнувся власний цікавий ігровий сюжет: шпалера вміло перетворилась на знайому вулицю, на якій швидко вишикувались різноманітні будинки з картонних коробок для взуття, виросли  дерева, з'явились різноманітні машини…,  наповнивши пусті пляшки з-під соку квасолею, малята отримали чудові  брязкальця для музичного оркестру  в честь святкування відкриття нової вулиці!

Наприкінці малята разом з вихователькою Ольгою Клименко згадали правила бережливого поводження  з іграшками та правила спільної гри з товаришами чи однолітками. 

Через заняття з дітьми, молодий педагог Ольга Клименко майстерно донесла своїм колегам соціально-моральний напрям проведеного заняття:  проблема зовсім не в кількості іграшок, а в умінні гратися, самостійно виготовляти іграшки, розгортати власний сюжет, що іграшка важлива не сама собою, а  тим, які ігри з нею можна організувати, які почуття та враження вона дарує.

Write a comment

Comments: 0

СТАТИСТИКА:

5 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ НАШОМУ САЙТУ ВИПОВНИЛОСЬ 11 РОКІВ

АДРЕСИ КОРИСНИХ WEB-САЙТІВ:

ОФІЦІЙНИЙ САЙТ МІСЬКОЇ РАДИ ШОСТКИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ