ДОСВІД РОБОТИ

Wed

29

Apr

2020

В СКАРБНИЧКУ ПУБЛІКАЦІЙ «ДЗВІНОЧКА»

Напевно, зараз не знайдеться  жодного педагога, що не мріяв би про вихід з  карантин у зв’язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні.

Дітлахи сумують за садочком, а педагоги – за дітьми і своєю улюбленою роботою.

Проте життя і професійне життя  – триває, не зважаючи ні на що!

Педагоги «Дзвіночка» продовжують ділитись власним досвідом роботи на шпальтах фахових видань. Цього разу у четвертому номері журналу «ПАЛІТРА ПЕДАГОГА» читайте про гурткову роботу в закладах дошкільної освіти  та знайомтеся з публікацією  виховательки «Дзвіночка» ГАННИ КАЗАНОВСЬКОЇ  «ЗОЛОТІ РИБКИ. Гурток з плавання для дітей старшої групи». С. 26 – 31.

 

Колектив «Дзвіночка» щиро вітає Ганну Казановську, бажає  невтомного творчого пошуку нових ідей та результативного втілення  в освітню діяльність з дітьми.

0 Comments

Sun

08

Dec

2019

РОЗВАГА "ХАТА НА ТАТА"

Read More 0 Comments

Wed

30

Oct

2019

ГУРТКОВА РОБОТА ЯК ФОРМА ОПТИМІЗАЦІЇ РУХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У "ДЗВІНОЧКУ"

0 Comments

Mon

03

Jun

2019

ДІТИ, БАТЬКИ, ПЕДАГОГИ – СПОРТ, ЗДОРОВ’Я, МАЙБУТНЄ!

0 Comments

Thu

02

Mar

2017

РОЗВИТОК У ДІТЕЙ РІВНОВАГИ ТА КООРДИНАЦІЇ

Що таке рівновага та координація?

Рівновага – це здатність підтримувати контрольоване положення тіла під час виконання завдання, наприклад, сидячи за столом, ідучи по колоді або наступаючи на бордюр. Для ефективного функціонування та виконання певних завдань людині необхідна здатність підтримувати контрольоване положення тіла під час статичних (нерухомих) і динамічних (рухливих) занять.

 

·         Статична рівновага – це здатність зберігати й контролювати стаціонарне положення тіла (наприклад, під час гри «Море хвилюється раз» чи «Статуя»).

Read More 0 Comments

Wed

01

Mar

2017

ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ В СІМ'Ї

Кожна дитина відчуває природну потребу в активному русі. І дуже важливо, коли в сім'ї зуміють зробити фізкультуру не просто обов'язковим, а найулюбленим режимним моментом малюка. Зрозуміло, що фізкультура в ранньому і дошкільному віці повинна асоціюватися в дитини з веселою грою. Тому потрібно визначити, які саме фізичні вправи дитина виконує із найбільшим задоволенням, і зробити виконання цих вправ основними на перших етапах занять. Потім доцільно вводити нові фізкультурні рухи, але в жодному разі не можна змушувати дитину їх виконувати.

     У фізичному вихованні дітей в сім'ї можуть бути використані різні форми занять фізичними вправами — від простих (ранкова гімнастика) до складних (тренування в окремому виді спорту).

Можна рекомендувати такі форми занять фізичними вправами дітей у сім'ї:

• ранкова гігієнічна гімнастика;

• ранкова спеціалізована гімнастика;

• фізкультхвилинки;

• заняття із загальної фізичної підготовки;

• самостійні тренувальні заняття;

• участь у змаганнях;

• прогулянки (лижні, велосипедні, пішки);

• процедури для загартування;

• туризм;

• рухливі і спортивні ігри.

      Основним періодом занять батьків із дітьми є вік від 2 до 6-7 років, хоча і після цього не слід припиняти занять у сім'ї. Систематичні вправи в домашньому спортивному куточку, ранкова гімнастика, вечірня пробіжка з татом — все це допоможе досягти значних успіхів у фізкультурних заняттях у школі.

      Щоденно приділяючи дитині хоча б декілька хвилин для занять фізкультурою, перш за все потрібно дотримуватись принципу систематичності, щоб дитина поступово звикала до занять, щоб вони стали для неї необхідними щодня.

     Тривалість домашнього заняття може бути різною — залежно від віку дитини, від вільного часу батьків, від пори року, від частини доби, а також від того, чим займається дитина до і після заняття (якщо дитина втомилася після тривалої прогулянки, то, отже, і тривалість заняття доречно зменшити).

     Під час ранкової гімнастики найкраще використовувати легкі і знайомі вправи. Тривалість ранкових занять — не більше 10 хвилин. Протягом дня дитина повинна до сну і після нього побувати на свіжому повітрі, де можна провести 20-хвилинне фізкультурне заняття, виконавши до нього вправи для великих м'язових груп.

     Вправи перед вечерею — найбільш розповсюджена форма занять, адже батьки, як правило, вдома і хоча б один із них може позайматися з дитиною. У цей період є час для опанування акробатичних вправ, проведення ігор і вдосконалення досягнутих результатів. Тривалість занять із дітьми до б років — 20-30 хвилин, а з б-7-річними — до 45 хвилин.

 

   Після вечері займатись із дітьми фізичним вихованням не рекомендується. Адже, після їжі інтенсивна рухова діяльність є шкідливою (в будь-який час доби). І крім того, після фізичних вправ діти важко засинають.

0 Comments

СТАТИСТИКА:

5 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ НАШОМУ САЙТУ ВИПОВНИЛОСЬ 11 РОКІВ

АДРЕСИ КОРИСНИХ WEB-САЙТІВ:

ОФІЦІЙНИЙ САЙТ МІСЬКОЇ РАДИ ШОСТКИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ