МОЯ УКРАЇНА - ШИРОКІ ПРОСТОРИ!

В рамках Дня відкритих дверей для батьків за темою  «Це моя Україна, що як тато і мама, одна!»  разом з вихователем Єнжиєвською Валентиною Анатоліївною малята з групи «Зайченята» запросили своїх батьків на цікаве і пізнавальне заняття «Моя Україна – широкі простори, поля і левади, долини і гори!». Неабияким відкриттям для батьків стало те, що діти  після прослуховування відомої пісні «Україна – це ти!» навперебій розповідали про те, що вони розуміють під словом «батьківщина», «рідна земля», «рідний край», «Україна».

 А через мовленнєві і практичні завдання з коректурними таблицями «Моя країна -Україна» ще раз згадали, віднайшли, назвали, розповіли  і про державні та народні символи, і про рослинні обереги, і про національний одяг і народні ремесла, про народні свята і цікаві традиції. Малята згадували прислів’я, слухали і самі читали невеликі вірші про Україну, визначали перший та останній звук в словах за темою заняття.  А цікава розповідь вихователя про неповторні міста і села нашої Батьківщини, про чудову природу і безмежні поля, про славетних та героїчних українців - ще і ще раз переконувала малих і великих, що Батьківщина, як мама і тато - одна. Закінчилось заняття колективним виготовленням колажу «Це – моя Україна».

 

Більш фото на сторінці Facebook.

Write a comment

Comments: 2
  • #1

    Марина (Tuesday, 14 February 2017 21:32)

    Щиро дякуємо Валентині Анатоліївні за цікаве заняття для наших малят! Дорослим також було цікаво і пізнавально!!!

  • #2

    dnz-dzvinochok (Thursday, 16 February 2017 10:21)

    Дякуємо Вам, пані Марино! А ще більше вдчні, що Ви завітали до нас на відкритий захід!

СТАТИСТИКА:

5 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ НАШОМУ САЙТУ ВИПОВНИЛОСЬ 11 РОКІВ

АДРЕСИ КОРИСНИХ WEB-САЙТІВ:

ОФІЦІЙНИЙ САЙТ МІСЬКОЇ РАДИ ШОСТКИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ