З ДНЕМ СВЯТОГО МИКОЛАЯ!

Я Святого Миколая
У віконце виглядаю,
Жду даруночків багато,
Бо я слухав маму й тата.
Мій, Святенький Миколаю,
Приходь скоріше, я благаю.

Тобі я щиро помолюся
І тихенько пригорнуся.
Щастя дай моїй родині
Моїй рідній  Україні!

 

Сьогодні, в день Святого Миколая, до малят «Дзвіночка» зі святковими привітаннями та театралізованим вситупом разом зі своїм координатором Петрушко Наталією Миколаївною  завітали вихованці Молодіжної дорадчої ради при міському голові.

Малята  та працівники «Дзвіночка» радо зустрічали гостей та щиро дякували за привітання!

Щановні друзі!

 

Зі святом вас! Хай наші діти зростають добрими й щасливими. Достатку, затишку й родинного тепла в кожну сім'ю!

Write a comment

Comments: 0

СТАТИСТИКА:

5 БЕРЕЗНЯ 2023 РОКУ НАШОМУ САЙТУ ВИПОВНИЛОСЬ 10 РОКІВ

АДРЕСИ КОРИСНИХ WEB-САЙТІВ:

ОФІЦІЙНИЙ САЙТ МІСЬКОЇ РАДИ ШОСТКИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ